Gå til innhold

Must-have mods - nytt liv i Morrowind!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 3 uker senere...

sliter litt med noen av modsa, fordi jeg får en feilmelding om at /meshes/BH/BH_DS_ettellerannamednoeorcs.NIF cannot be opened in (og så det samma, gidder ikke å skrive) will use Error_marking.nif (eller noe sånt) som er et gult dekke som tar nesten hele skjermen..

 

noen andre som har hatt detta problemet? :ermm: eller noen tips om hva jeg bør gjøre?

Endret av Lycantrophe
Lenke til kommentar

I loading for jeg en feilmelding: One or more plugins could not find the correct versions of the master files they depend on. Errors may occur during load or game play. Check the "Warnings.txt" file for more information.

 

Do you still want to run executable?

 

Yes/No

 

jeg trykker yes og kommer til load game-menyen og velger det sist lagrede spillet (quicksave) og får feilmelding i loading'a:

Local count for script 'slaveScript' differs from local count for saved reference data.

 

Do you still want to run executable?

 

Yes/No

 

jeg trykker yes flere ganger ettersom den ikke kommer videre etter første klikk og får feilmelding:

model load error:

Meshes\BH\BH_DS_OrcWC_m_h03-c.NIF cannot load file in Meshes\BH\BH_DS_OrcWC_m_h03-c.NIF Will use default object marker_error.NIF

 

Do you still want to run executable?

 

Yes/No

 

jeg tar yes og 7 (nesten, forskjell i filnavn (hair etc)) kommer opp, hvor jeg tar yes hver gang så spillet starter. jeg er ved noen orcs og spiller som orc, så nesten hele skjermen er dekket med digre og gule "markeringer". med en gang jeg gjør noe får jeg en feilmelding om at morrowind.enchanted.exe ikke er igang og spillet må closes... så tar det auto-quit. :nei:

 

noen tips?

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
  • 4 uker senere...

jeg vet ikke helt. Jeg finner jo en haug med andre mods. Men ikke denne spesifikke. Kanskje den er fjernet?

 

Better bodies linken i toppen gir forresten ikke bedre grafikk på kroppen men nakne kropper. Hadde vært fint hvis det var en mod som ga litt bedre grafikk på kroppene. Bevegelsene virker litt gammeldagse.

Lenke til kommentar
Better bodies linken i toppen gir forresten ikke bedre grafikk på kroppen men nakne kropper. Hadde vært fint hvis det var en mod som ga litt bedre grafikk på kroppene. Bevegelsene virker litt gammeldagse.

Jo, den gir bedre grafikk på kroppene, og som du ser finnes det også en undertøysversjon. Jeg tror imidlertid ikke at BetterBodies forbedrer animasjonen.

post-175-1126261888_thumb.jpg

Endret av Kvakko
Lenke til kommentar
Better bodies linken i toppen gir forresten ikke bedre grafikk på kroppen men nakne kropper. Hadde vært fint hvis det var en mod som ga litt bedre grafikk på kroppene. Bevegelsene virker litt gammeldagse.

Better Bodies bedrer så absolutt kroppene - de blir mye "rundere i kantene". Har hørt at de bedrer animasjonene også, men det vet jeg ikke helt sikkert. Det er vel også begrenset hvor mye man faktisk kan forbedre dem...

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Har ikke lest hele tråden (som er veldig skjeldent når jeg har tenkt til å poste), men; Jeg, som har en "Nyere(?)" versjon av Morrowind (dvs: En slik GotY (tror jeg)-Edition, med expansion-pack inkludert), er det noen av disse moddene på første side som har blitt "inkludert" i spillet etter det kom ut, og posten ble startet en gang i 2004!?

 

Takk for svar!

Lenke til kommentar
Har ikke lest hele tråden (som er veldig skjeldent når jeg har tenkt til å poste), men; Jeg, som har en "Nyere(?)" versjon av Morrowind (dvs: En slik GotY (tror jeg)-Edition, med expansion-pack inkludert), er det noen av disse moddene på første side som har blitt "inkludert" i spillet etter det kom ut, og posten ble startet en gang i 2004!?

 

Takk for svar!

5164347[/snapback]

Etter det jeg vet, er det ikke noen av dem jeg har listet som er inkludert. Det er nok i så fall bare de offisielle pluginsene (som kan finnes hos Elder Scrolls.

 

Edit: GotY-versjonen av Morrowind ble sluppet i 2003 (og jeg tror ikke den har blitt "oppdatert" siden dengang :hmm: ), og derfor har ikke denne posten noenting å si for det. Jeg har selv kun den vanlige versjonen med begge expansions, så jeg har ingen erfaring med GotY.

 

Her er forresten hva Wikipedia sier om GotY-versjonen:

 

In 2003, Bethesda released a Game of the Year edition for both PC and Xbox, which included the original game with both expansions.

Hentet herfra.

 

De skriver ingenting om plugins, så jeg tror ikke noenting er inkludert.

Endret av MiSP
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...