Gå til innhold

Must-have mods - nytt liv i Morrowind!


Anbefalte innlegg

jeg vil også anbefale Journal Enhanced, og Writing Enhanced, kan begge finnes her: http://www.freewebs.com/aerelorn/

Jeg hadde faktisk link til dem. De stod under linken "X Enhanced" med teksten "Erstatt X med Combat, Blocking, Journal og Writing". Kan hende det var litt rotete, det er fikset nå (linken heter "Blocking, Combat, Journal og Writing Enhanced").

å, ser det nå, jeg søkte på begge to med søkefunksjonen, og når de ikke kom opp, trodde jeg at den ikke var satt opp.. men en god ting kan jo ikke bli sagt for

mange ganger ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Nei, den gjør bare så du slipper å stå i timer å selge alt du har til en kjøpmann med 5000 gull, hvilket er sykt irriterende.

Men siden du vil klare det uansett, hvorfor ikke bare legge til 150 000 i inventory og fjerne itemen med konsollen? Kan vel ikke være cheating det?

 

...Eller?

Lenke til kommentar
Nei, den gjør bare så du slipper å stå i timer å selge alt du har til en kjøpmann med 5000 gull, hvilket er sykt irriterende.

Men siden du vil klare det uansett, hvorfor ikke bare legge til 150 000 i inventory og fjerne itemen med konsollen? Kan vel ikke være cheating det?

 

...Eller?

Jeg ser på det som juks egentlig, for at det ikke skal vere det synst jeg at du skal lage en trader som kjøper alt men som også pruter og litt sann. ;)

Lenke til kommentar
Nei, den gjør bare så du slipper å stå i timer å selge alt du har til en kjøpmann med 5000 gull, hvilket er sykt irriterende.

Men siden du vil klare det uansett, hvorfor ikke bare legge til 150 000 i inventory og fjerne itemen med konsollen? Kan vel ikke være cheating det?

 

...Eller?

Det jeg vil frem til: Før eller siden kommer du til lvl 100 uansett, hvorfor ikke bare korte ned ventetiden og bruke konsollen med en gang?

 

Fordi det er ventetiden som ER spillet!

 

Dette var kanskje en litt drastisk sammenligning, men jeg tror alle fattet poenget mitt.

Lenke til kommentar

På tide med en liten post her ja. Jeg har fått med meg at mange av linkene ikke virker, dette gjelder i hovedsak de til tesmods.net, som ikke lenger eksisterer. Når denne er borte er det litt mangel på store og gode Morrowind-sider, men som jeg har sagt før, det går an å google litt etter mod'ene. Grunnen til at jeg ikke vil oppdatere linkene er at "små" Morrorind-sider kan være litt ustabile og kan også forsvinne lett de også, og da vil jo alt være forgjeves.

 

Men mod'ene finnes et eller annet sted uansett, så do the google og du vil nok finne.

 

Edit: Jeg må innrømme at jeg ikke spiller Morrowind så mye lenger (sitter og venter på Oblivion :dribble: ), og derfor er jeg ikke så oppdatert på mod-fronten nå lenger. Jeg har llikevel lyst til å holde denne tråden ihvertfall noenlunde oppdatert, så det ville vært til stor hjelp hvis folk kunne sendt meg PMs når det kommer ut nye versjoner av mod'ene jeg har her. :)

 

Og det at jeg ikke spiller Morrowind lenger betyr ikke at jeg har mistet all kunnskapen min om det - jeg regner meg selv fremdeles som en proff Morrowind-spiller (former-Morrowind-spiller). :w00t:

Endret av MiSP
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Se her alle som vil ha visual pack og oppdateringer. De funker også!

Kos dere med lekre morrowind!

 

http://www.rpgplanet.com/morrowind/modcont....asp?modid=4430

http://www.rpgplanet.com/morrowind/modcont....asp?modid=4431

Supert, takktakk! Men er det ikke samme siden som den jeg linket til - Morrowind Summit? Merkelig... :hmm:

 

Edit: Det ER jo samme siden som jeg linket til i den andre tråden! Men der linket "download"-knappen til Khalazza Productions!

 

:confused:

Endret av MiSP
Lenke til kommentar
Inte vet jag :ermm: . Men jeg mener bare at en ikke skal tukle med Rpg orginaler uannsett :yes: . De mister sin orginalitet. Det er min mening, ikke din mening.

 

Hvorfor la Bethesda med en så god editor? Jo, gudene vet, hvis det er en gud eller flere da. :innocent:

Er GuD jeg...

Jeg sier at det er menignen å nyte spill så mye som mulig!

:!:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...