cheeplix Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 (endret) Formaterte og reinstallerte... Funker nå og med alle mod'sene Endret 11. august 2004 av Cheezcake Lenke til kommentar
MiSP Skrevet 10. august 2004 Forfatter Del Skrevet 10. august 2004 (endret) Nei, funka ikke. Nå går det ikke å spille Morrowind i det hele tatt . Flott med en mod det ikke får å loade -_- Installer spillet på nytt (vær sikker på å tømme mappen for alt boss etter du har avinstallert, men ta vare på savegames!), ta inn én og én mod, og LES README-FILEN!!! Mange av mod'ene jeg har oppgitt her krever enten Tribunal eller Bloodmoon. Endret 10. august 2004 av ProZaC Lenke til kommentar
Vandahl Skrevet 12. august 2004 Del Skrevet 12. august 2004 ehh... korsn kan eg åpne de der .ACE filen?? Lenke til kommentar
MiSP Skrevet 12. august 2004 Forfatter Del Skrevet 12. august 2004 ehh... korsn kan eg åpne de der .ACE filen?? WinAce Lenke til kommentar
paranoide Skrevet 12. august 2004 Del Skrevet 12. august 2004 Finnes det en mod som gir deg en båt? Hadde vært kult å hatt en yatch med diverse våpen osv Lenke til kommentar
MiSP Skrevet 12. august 2004 Forfatter Del Skrevet 12. august 2004 Finnes det en mod som gir deg en båt? Hadde vært kult å hatt en yatch med diverse våpen osv Jeg vet ikke, men du får søke på disse sidene: Gamersroam Destination Morrowind Morrrowind Source Morrowind Summit Sider med masse mods til Morrowind! Lenke til kommentar
cheeplix Skrevet 12. august 2004 Del Skrevet 12. august 2004 Du kan få en mod som legger til en båt du kan styre rundt... Lenke til kommentar
MiSP Skrevet 12. august 2004 Forfatter Del Skrevet 12. august 2004 Du kan få en mod som legger til en båt du kan styre rundt... Hvor? Lenke til kommentar
Ṱormod Skrevet 13. august 2004 Del Skrevet 13. august 2004 Det er en mod som heter Fishing Academy som legger til et skip du kan styre og gjør at du kan fiske. LINK BTW. Har en link til masse natur modder. Ravenspeak. Her finnes alt fra bier, hester og ravner som du kan ha som kompanjong. Her er masse races LINK Lenke til kommentar
Enceladus Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 vil de ikke bli et utrolig rot med alle disse dyre moddene? Om du legger inn alle da altså? Ser for meg fyren springe rundt i hauger av dyr Lenke til kommentar
joakimsk Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 Hvordan får man vann som på Xbox? (blankere, reflekterer, osv) Lenke til kommentar
MiSP Skrevet 6. september 2004 Forfatter Del Skrevet 6. september 2004 (endret) Hvordan får man vann som på Xbox? (blankere, reflekterer, osv) Skaff deg et bedre grafikkort Edit: Jeg har Radeon 9600XT, vannet er helt nydelig hos meg Endret 6. september 2004 av ProZaC Lenke til kommentar
Kevlar Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 Finnes det en Multiplayermod til Morrowind? Lenke til kommentar
ZlummGlumm Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 Er det noen måte jeg kan mekke sånn at better faces ikke erstatter alle ansiktene? De nye orcene og nordene ser helt idiotiske ut. Jeg brukte better faces før i tia, men ettersom at orcer er fav rasen, så ble det litt dumt. Lenke til kommentar
MiSP Skrevet 9. september 2004 Forfatter Del Skrevet 9. september 2004 Finnes det en Multiplayermod til Morrowind? Det går nok ikke an å lage en slik mod til Morrowind, sånt ligger vel i spillmotoren. Lenke til kommentar
Xanitra Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 glimrende, dette må jeg jo sjekke ut. Lenke til kommentar
Ṱormod Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 (endret) Prozac, jeg må nok korrigere deg der. Det finnes nemlig en morrowind online mod . LINK Har ikke prøvd den selv, men skal være relativt bra Endret 9. september 2004 av Tready Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 Haha! Jeg fikk faktisk litt forhåpninger der. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 12. september 2004 Del Skrevet 12. september 2004 (endret) Her er en ekstrem lang liste med linker til gode mods. Endret 12. september 2004 av Skurupu Lenke til kommentar
MiSP Skrevet 12. september 2004 Forfatter Del Skrevet 12. september 2004 Her er en ekstrem lang liste med linker til gode mods. Det er der jeg har mange av mod'ene mine fra *Legge til link* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå