Gå til innhold

Must-have mods - nytt liv i Morrowind!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Har installert spillet, Tribunal og Bloodmoon. Spillet så ikke så bra ut originalt, men wow så mye bedre det så ut med noen modder!

9201370[/snapback]

Ja, modifikasjoner kan gjøre (og gjør!) underverker. Ta for øvrig en titt på Morrowind Graphics Extender - ganske mye feil, men det kan hende det funker for deg. :)

9201394[/snapback]

Får se om jeg orker å prøve det der senere. Du testet den? Fikk du distant land?

 

Jeg har installert alle moddene du har merket med grønt. Kjører spillet på 1600x1200 og 16xAF, 4xAA, Multisampling og V-Sync på. Herregud så vakkert. Jeg har spilt Oblivion mye og må si at det overrasker meg at forgjengeren som er 3 år eldre nå nesten ser like bra ut!

 

Og det beste av alt, Morrowind har ikke denne mikro-stuttering buggen som er konstant i Oblivion.

Lenke til kommentar
Får se om jeg orker å prøve det der senere. Du testet den? Fikk du distant land?

9202115[/snapback]

Jeg har ikke testet den selv, denne modifikasjonen er nyere enn min Morrowind-erfaring. :) Og som sagt er den full av feil og merkelige ting; jeg liker å bruke ting som virker.

 

Ellers flott at du trives med "det nye Morrowind". :wee:

Lenke til kommentar

MiSP, fikk kræsj i spillet med jevne mellomrom når jeg brukte noen av tingene på Morrowind Comes Alive 4.1. Og med den vampyrgreia aktivert så fikk jeg ikke lastet brettet i det hele tatt. Og når jeg deaktiverte datafilen som aktiverer 64 NPC-er så sluttet spillet å kræsje med jevne mellomrom.

 

Ellers når det gjelder Atmospheric Sound Effects 3.04 så får jeg en feilmelding når jeg kommer til spillmenyen. Altså når jeg bruker den datafilen som det står at man skal bruke om man har Tribunal installert. Får det ikke om jeg bare velger den datafilen som er for bare Morrowind. Selv om jeg har både Tribunal og Bloodmoon installert. Men om bare Morrowind og Tribunal er installert så får jeg ikke denne meldingen heller. Men spillet funker selv om denne feilmeldingen kommer opp.

 

MiSP, når du testet disse moddene, hadde du da Tribunal og Bloodmoon installert?

Endret av OcMax
Lenke til kommentar
MiSP, når du testet disse moddene, hadde du da Tribunal og Bloodmoon installert?

9206054[/snapback]

Ja, jeg har alltid hatt begge oppgraderingene installert. Hvilken feilmelding er det du får?

 

Angående Morrowind Comes Alive, så aner jeg ikke hva som er galt. Det har alltid virket uten problemer hos meg. Har du siste versjon av spillet? (1.6.1820)

 

Love yah Misp :wee:

9207827[/snapback]

Takk! :)

Lenke til kommentar
MiSP, jeg har siste patch installert ja. Husker ikke feilmeldingene. Får også noen feilmeldinger når jeg skal laste save games av og til. Står at filen kan være korrupt eller noe. Men trykker bare continue flere ganger så går det greit.

9209684[/snapback]

Hvis det går greit, så er det vel ikke noe problem der. :)

Lenke til kommentar
Hvor er det man finer patchene? Er de offisielle?

9210749[/snapback]

Du kan finne patchene på elderscrolls.com, og det er så klart de offisielle patchene jeg snakker om. :)

9210789[/snapback]

Ok, noen som tilfeldigvis vet om patchene som finnes på Gameshadow.com ikke kødder med Tribunal og Bloodmoon? Står Elderscrolls III: Morrowind bare...

9210864[/snapback]

 

Måten du gjør det på er denne: Installer Morrowind, installer Tribunal, installer Bloodmoon, så installerer du nyeste patchen til Bloodmoon til slutt. Og da trenger du verken patch til Morrowind eller Tribunal. Fordi Den nyeste Bloodmoon patchen har alt som de andre patchene har. Eller man kan si at i Bloodmoon utvidelsen er nok alt inkludert. Og at Bloodmoon patchen i seg selv er en oppdatering til selve Bloodmoon.

 

Og du laster Bloodmoon patchen ned her http://www.elderscrolls.com/downloads/updates_patches.htm

Endret av OcMax
Lenke til kommentar
Søkte litt rundt på Planet Elder Scrolls og fant en pro Texture mod:

Ultima Textures - Complete v3.0!

Har ikke prøvd den selv, men ifølge commentsa og Votsa er den pro ;)

Skal prøve den nå

9258322[/snapback]

 

Kult. Laster denne ned selv. Var den bra? Jeg kjører allerede Visual pakkene som er på første siden. Mon tro om denne er bedre? Jeg ser at denne ikke har texturer til Tribunal og Bloodmoon. Men det har vel ikke den andre pakken heller?

Lenke til kommentar

Den var HELT FANTASTISK!

Seriøst, det ble ett helt nytt spill! :D

Denne eier Visual packsene, nesten like bra som oblivion, jo! :O

 

Btw, jeg ser etter en mod som endrer litt på animasjonene til charactern...Sånn som når han løper og slåss og sånt... Ser jo helt fucka ut! :(

Noen som vet om en bra en?

Endret av Triplex987
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...