MiSP Skrevet 27. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2007 Man må ikke betale for å laste ned fra FilePlanet. Du må registrere deg, men du kan fint registrere deg gratis. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 27. februar 2007 Del Skrevet 27. februar 2007 Har netopp begynt med Morrowind her, men er det ingen måte og se hva du skal gjøre og hvor på dette? På Oblivion så er det jo pil på kartet der du skal men har ikkje sett noe til det her :S Og viss det ikkje er det så er det jo umuligt! Lenke til kommentar
MiSP Skrevet 27. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2007 I Morrowind må du faktisk lese det folk sier til deg for å vite hvor du skal. Det er ikke bare å følge en pil - det kan alle gjøre. Her er det faktisk realistisk - for å vite hva du skal, må du følge med i timen. Alt står i journalen som et greit sammendrag, trykk J for å få den opp. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 27. februar 2007 Del Skrevet 27. februar 2007 Ok da syns bare det virket litt forvirende og ikkje få noe avmerket på kart eller noe. Lenke til kommentar
Gjest medlem-87354 Skrevet 16. mai 2007 Del Skrevet 16. mai 2007 Kan noen anbefale en god heste-mod? Eller trenger ikke være hest da, kan være guar, esel eller en ku for alt jeg bryr meg. Eneste som spiller noen rolle er at det er ett dyr man kan ri på og komme seg rundt med litt kjappere. Er så lei av å bruke evigheter på å komme fra plass A til plass B, går sinnsykt tregt om man bærer mye. Har prøvd If Wishes Were Horses (Iwwh) men likte ikke det noe særlig i og med at man sitter mer på nakken til dyret enn på ryggen, og at man hører dundring av hover selv om man står i ro. Kikka også litt på Pegas Horse Ranch, men ikke prøvd riding ennå. (ble irritert da hestene og folka jeg kikka på og snakka med tredobla seg.) Lenke til kommentar
MiSP Skrevet 16. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2007 Jeg har ingen erfaring med hestemodifikasjoner til Morrowind, så jeg er redd jeg ikke kan hjelpe deg der. Lenke til kommentar
Frysning Skrevet 23. mai 2007 Del Skrevet 23. mai 2007 Kjøpte meg Morrowind idag, en Ubisoft exclusive, med Bloodmoon og Tribunal. Gleder meg til å komme igang. Lenke til kommentar
Eplekaka88 Skrevet 23. mai 2007 Del Skrevet 23. mai 2007 Kor legger/instalerer man MODS'a? Lenke til kommentar
Tommy T Skrevet 23. mai 2007 Del Skrevet 23. mai 2007 C:/programfiler/Bethesda/Morrowind/Data. Lenke til kommentar
Frysning Skrevet 24. mai 2007 Del Skrevet 24. mai 2007 Helt fantastisk, alle .exe-filene virker jo helt voldtatt ut jo. Har installert fra alle cdene, Bloodmoon og Tribunal og ingenting funker? Det starter jo ikke en gang? Stikker i butikken med det hvis ingen har noe råd, dette var jo totalt bortkastet. Lenke til kommentar
MiSP Skrevet 24. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2007 Installer først Morrowind, deretter Tribunal, og til sist Bloodmoon. Lenke til kommentar
Tinmar Skrevet 23. juni 2007 Del Skrevet 23. juni 2007 Installerte alle de anbefalte moddene(de grønne) og nå hakker musikken som F! Noen som vet hva jeg må gjøre? Lenke til kommentar
MiSP Skrevet 30. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2007 Installerte du Atmospheric Sound Effects på riktig måte? Les readme-filen til denne modifikasjonen, den krever en litt spesiell fremgangsmåte. Lenke til kommentar
Tobo-Potato Skrevet 29. juli 2007 Del Skrevet 29. juli 2007 Må man betale for å laste ned fra planet elderscrolls? Sorry for et litt dumt spørsmål, kanskje... Lenke til kommentar
MiSP Skrevet 29. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2007 Må man betale for å laste ned fra planet elderscrolls? Sorry for et litt dumt spørsmål, kanskje... 9165889[/snapback] Nei, men du må registrere deg. Det er gratis. Lenke til kommentar
Tobo-Potato Skrevet 29. juli 2007 Del Skrevet 29. juli 2007 Må man betale for å laste ned fra planet elderscrolls? Sorry for et litt dumt spørsmål, kanskje... 9165889[/snapback] Nei, men du må registrere deg. Det er gratis. 9166060[/snapback] Ok, takk! Lenke til kommentar
Tobo-Potato Skrevet 30. juli 2007 Del Skrevet 30. juli 2007 Hva skal de egentlig med navn og fødselsdato på fileplanet? Lenke til kommentar
MiSP Skrevet 30. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2007 (endret) Hva skal de egentlig med navn og fødselsdato på fileplanet? 9171066[/snapback] Fødselsdato er vel for filer med aldersmerking, dersom det finnes. Navn... vel, jeg aner ikke. Du kan jo bare skrive inn hvasomhelst uansett. Personlig har jeg ingenting imot å skrive inn navnet mitt der, jeg tror ikke Fileplanet har tenkt å bruke det på noen særlig stygge måter. Endret 30. juli 2007 av MiSP Lenke til kommentar
Tobo-Potato Skrevet 30. juli 2007 Del Skrevet 30. juli 2007 Hehe, nei når du sier det så... Lenke til kommentar
Mann_Av_Gull Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 Har installert spillet, Tribunal og Bloodmoon. Spillet så ikke så bra ut originalt, men wow så mye bedre det så ut med noen modder! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå