langtongting Skrevet 26. juli 2004 Del Skrevet 26. juli 2004 Er det noen programmer som finner alt av gamle drivere og fjerner de? Skal hente mitt X800Pro på posten i morgen tidlig, og vil være sikker på at jeg har fjernet alt som har å gjøre med nvidia på maskinen min, før jeg setter det i. Gidder ikke å formatere igjen, da jeg gjorde det nettopp, da jeg hadde hjemme MSI9800Pro kortet som ikke funka? Lenke til kommentar
djorgen Skrevet 26. juli 2004 Del Skrevet 26. juli 2004 (endret) Er det noen programmer som finner alt av gamle drivere og fjerner de? Skal hente mitt X800Pro på posten i morgen tidlig, og vil være sikker på at jeg har fjernet alt som har å gjøre med nvidia på maskinen min, før jeg setter det i. Gidder ikke å formatere igjen, da jeg gjorde det nettopp, da jeg hadde hjemme MSI9800Pro kortet som ikke funka? Jauda. Gjør følgende: Last ned og installer nyeste versjon av DriverCleaner (3.2?). Fjern "Nvidia Drivers" i "Add or remove software" på kontrollpanelet. Koble ut nett-kabelen te pc-en din. Reboot. Kjør Driver Cleaner, velg Nvidia - Clean. Reboot. Legg inn nye drivere. Sett i kabelen igjen. Trommevirvel! ... Var vel ca sånn man gjør det? Hvis jeg tar riv ruskende feil så får folk rette på meg.... Endret 26. juli 2004 av djorgen Lenke til kommentar
Illmatic Skrevet 26. juli 2004 Del Skrevet 26. juli 2004 hørtes logisk ut det der. Lenke til kommentar
langtongting Skrevet 26. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 26. juli 2004 Takker! Dette forumet er suverent, eller hva? Lenke til kommentar
djorgen Skrevet 26. juli 2004 Del Skrevet 26. juli 2004 Det gjør bare jobben sin. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå