TettSpaden Skrevet 25. april 2002 Del Skrevet 25. april 2002 winamp nekter og spille mine mp3 og wma filer etter re-installasjon av win xp kan det være en konflikt med windows media player? takker for hjelp Lenke til kommentar
Mr.Hassan Skrevet 25. april 2002 Del Skrevet 25. april 2002 Hei! Eg har aldri brukt win xp..(fordi trur det ville ha gjordt maskina mi treigare..(pentium 2 233Mhz :wink: ) Men,eg kan kanskje hjelpe deg likavel.. Korleis prøver du å spille mp3 filene dine.. Dobbel klikker på filene i utforskeren..? Henter dei fra winamp programmet? Eller andre metoder? Lenke til kommentar
TettSpaden Skrevet 25. april 2002 Forfatter Del Skrevet 25. april 2002 jeg har prøvd litt forskjellig, bl.a har jeg gått til "open with" og valgt winamp der. den åpner fila i winamp, men spiller den ikke, selv om jeg trykker play spiller den heller ikke Lenke til kommentar
Akke Skrevet 25. april 2002 Del Skrevet 25. april 2002 1. Trykk CTRL+P, velg output plug-in. Sjekk at nullsoft directSound plug-in er valgt. Se eventuelt på configure under samme plug-in om noe ikke er som det skal/burde endres. 2. Sjekk lydkort driveren Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå