Mauro Skrevet 26. juli 2004 Del Skrevet 26. juli 2004 Topicen sier det meste... Hvor finner jeg dette ? Noen som kan hjelpe meg ? Takker for seriøse svar... Lenke til kommentar
Mauro Skrevet 26. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 26. juli 2004 telenormobil.no f.eks Funka ikke... Men fant ut av det... =) Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 26. juli 2004 Del Skrevet 26. juli 2004 Flyttes til rett kategori. Alt skal ikkje i mobiltelefoner kategorien. Lenke til kommentar
kmath! Skrevet 26. juli 2004 Del Skrevet 26. juli 2004 du fant ut av det altså? Skriver ned hva du skal gjøre likevel jeg Send SMS: wap <mobilmerke> <mobiltype> til 1999 gprs <mobilmerke> <mobiltype> til 1999 mms <mobilmerke> <mobiltype> til 1999 F.eks: mms sonyericsson k700i til 1999. Husk at sonyericsson skal være i et ord. Lenke til kommentar
Tenshi Skrevet 27. juli 2004 Del Skrevet 27. juli 2004 www.dintelfon.no har alle slike oppsett på websiden sin. Se under "Oppsett" øverst på siden, der er 3 små knapper, den ene der er mms og wap oppsett. Du velger bare Telenor som operatør når du skal ha oppsettet ditt Tenshi Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå