tbend Skrevet 26. juli 2004 Del Skrevet 26. juli 2004 Har brukt Frontpage, men det stinker totalt. Hvilke andre progz kan jeg bruke som er enkle og helst ikke den kodingen, for dær er jeg helt blank!... Takker Lenke til kommentar
Shimano Skrevet 26. juli 2004 Del Skrevet 26. juli 2004 Det er som regel ikke programmet det kommer an på da. Går fint å lage en superfet side i Frontpage hvis man har de rette ideene... Lenke til kommentar
RolfOve Skrevet 26. juli 2004 Del Skrevet 26. juli 2004 Jeg drev en del med CSS og HTML for cirka 2 år siden. Jeg lærte meg CSS og HTML fra scratch, og har senere prøvd Dreamweaver osv, men kommer til at jeg jobber seinere dette programmet en å "kode" fra scratch. Det er uhyggelig enkelt å sette seg inn i CSS og HTML, så lenge du er motivert. Jeg kan anbefale htmlhelp.com sine nedlastbare css og html spesfikasjoner i hlp format. Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 26. juli 2004 Del Skrevet 26. juli 2004 http://www.demoted.org/v2/ <-- Frontpage-made. Lenke til kommentar
elied Skrevet 26. juli 2004 Del Skrevet 26. juli 2004 Hei! Hehehehe... Bra du har funnet ut at FP stinker, for det gjør det virkelig! Å kunne kode, i alle fall i HTML, er en nokså viktig forutsetning for i det hele tatt å kunne lage nettsider. Selvsagt finnes det såkalte WYSIWYG-editorier, som FP, men mulighetene dine er høyst begrensede dersom du ikke kan kode noe selv. Programmet mange profesjonelle bruker, er Macromedia Dreamweaver. Det er et godt program, faktisk et av verdens beste, men det forutsetter at du har en viss kjennskap vil koding. Så sant du ikke har tenkt å fortsette å bruke FP, har jeg to forslag til deg: Lær deg koding, slik at du kan kode på et grunnleggende plan. Det tar ikke så lang tid, hvis du ikke er veldig treg i oppfatningen! Lei deg en webdesigner eller noen andre som kan koding og kan gjøre jobben for deg. Lykke til! Lenke til kommentar
Lokaltog Skrevet 26. juli 2004 Del Skrevet 26. juli 2004 Jeg anbefaler deg å lære deg HTML/CSS og laste ned et program med god syntax highlighting. Selv bruker jeg Zend Studio eller Dreamweaver for å kode HTML, og TopStyle for å spare litt tid på CSS-biten. Lenke til kommentar
Chasseur Skrevet 26. juli 2004 Del Skrevet 26. juli 2004 (endret) Hvor kan man laste ned program som har syntax highlitghing? bare lurer siden jeg trenger et slikt et nå.. EDIT: trykkleif er hyggelig ting.. Endret 26. juli 2004 av LordZyfeX Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 26. juli 2004 Del Skrevet 26. juli 2004 Du laster som regel ned ting ved å trykke på en link » Jeg forelska meg litt i Notepad 2 jeg Lenke til kommentar
magh Skrevet 26. juli 2004 Del Skrevet 26. juli 2004 Det er ikke programmet, men personen. Lenke til kommentar
pho Skrevet 26. juli 2004 Del Skrevet 26. juli 2004 Hvilke andre progz kan jeg bruke som er enkle og helst ikke den kodingen, for dær er jeg helt blank!... Jeg vil, som alle andre, anbefale deg at du lærer deg HTML og CSS fra bunnen av. Det vil kanskje ta litt tid, men det er verdt det. Husk å View Source på sider du besøker, og spør her i forumet hvis du trenger hjelp. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 26. juli 2004 Del Skrevet 26. juli 2004 Det er ikke programmet, men personen. Føler at den der er litt oppbrukt. Nesten på grensen til klisjé. Man kan lage proffe sider i FP også, om man bruker kodedelen. Man må ha et program til dette uansett, og da er det ikke ueffent med et GODT program Det hjelper mye med et godt kodeprogram med god syntax hl. Lenke til kommentar
magh Skrevet 26. juli 2004 Del Skrevet 26. juli 2004 Det er ikke programmet, men personen. Føler at den der er litt oppbrukt. Nesten på grensen til klisjé. Man kan lage proffe sider i FP også, om man bruker kodedelen. Man må ha et program til dette uansett, og da er det ikke ueffent med et GODT program Det hjelper mye med et godt kodeprogram med god syntax hl. Det er helt riktig at det er en klisjé. Men enkelte ting kan ikke sies mange ganger nok. Hør på spørsmålet: "Korsjen program for å lage ei feet webside?" Lenke til kommentar
Nicklas Skrevet 26. juli 2004 Del Skrevet 26. juli 2004 Ja, helt enig i at det er personen det kommer ann på ! Dessuten så er det mye kulere å lage en side helt selv enn at et program lager den for deg. Men det som er kjekt å ha er en god editor, jeg bruker, og vil anbefale deg å laste ned "1st page 2000". Stå på ! Lenke til kommentar
tbend Skrevet 26. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 26. juli 2004 Hær hadde jeg fått svar jah.. Dere sier at jeg må lære meg kodig, men er ikke av de som er 1337 på akkurat det. Det må nesten være en editor. Noen erfaring med Namo web editor? sikkert mye bedre enn FP uansett.. Og ja, det kommer an på personen ja. Sjekk Denna som jeg har laget i Fp, dere ser jo at det ikke er noe fint... Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 26. juli 2004 Del Skrevet 26. juli 2004 Dere sier at jeg må lære meg kodig, men er ikke av de som er 1337 på akkurat det. Ingen av oss her på forumet var "1337" () før vi satte oss inn i det. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 26. juli 2004 Del Skrevet 26. juli 2004 Dere sier at jeg må lære meg kodig, men er ikke av de som er 1337 på akkurat det. - Var du 1337 i å gå før du lærte deg å gå? Lenke til kommentar
overLoad Skrevet 26. juli 2004 Del Skrevet 26. juli 2004 TextPad eller Visual Studio.Net Jeg bruker disse og FP til daglig. (FP har ekstrem bra publiseringsfunksjon) Lenke til kommentar
overLoad Skrevet 26. juli 2004 Del Skrevet 26. juli 2004 Hva betyr forresten 1337? Lenke til kommentar
tbend Skrevet 26. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 26. juli 2004 Okkey... Skal se nermere på det. men det er fortsatt låv å komme med inlegg... Lenke til kommentar
Lokaltog Skrevet 26. juli 2004 Del Skrevet 26. juli 2004 Hva betyr forresten 1337? http://www.1337.net/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå