Gå til innhold

Mobyson, pris fra utland?


Anbefalte innlegg

Som i emnet så ser dere at jeg lurer på prisen fra utlandet til Norge!

Det har seg altså slik at jeg ringte fra Sverige til Norge og betalte 100kr for 3m 50s... Først så trodde jeg det dreide seg om at prisen for simkortet var trekt fra telefonen. Så derfor var det og sende en liten sms til mormor og få hu til å fylle opp kortet mitt. Så da ringte jeg en gang til Norge dagen etter fra Sverige.. Det kostet også 100kr. For 3m 17s! Så da lurer jeg søren meg på hva detta var.. Har sendt mail til mobyson, lurer på hvordan svar jeg får fra dem..

:roll:

 

 

Håper det er no feil der, stusselig å måtte betale 200kr for 2 samtaler til Norge fra Sverige.. :cry:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jada....

Fra Sverige med Mobyson, er det kr 6,-/min + oppstart kr 2 pr samtale.

 

Altså skal du betale 20-25 pr samtale (veldig hurtig hoderegning)

 

Men det som bekymrer meg er (om du husker rett og det gjør du vel)...

er at systemet tillater i det hele tatt, å gjøre slike grove feil.

 

Mobysons "mine sider" er vel enda ikke oppe og går, så det går an å sjekke der?

 

Jeg mistror deg kanskje, men er det begått en sånn feil, er det veldig bekymringsfullt???

 

Kom tilbake da, så får vi høre svaret fra Mobyson.

Lenke til kommentar

Forøvrig...

Kom nettopp på at jeg en gang hadde vært ute for det samme hos et annet selskap. I forbindelse med samtaler til og fra Tyrkia....

 

Da ble hele saken undersøkt mens jeg var på tråden og det viste seg at jeg hadde tenkt/husket feil....

 

Er det ikke noe som fungerer som vanlig hos Mobyson?

Endret av rag-fo
Lenke til kommentar
Mulig det er meg som ikke skjønner hvordan et mobilselskap fungerer/opererer.....

Men, dette var et "god dag mann økseskaft"....svar.

Her burde man hatt et svar å gi.

Oversendt "TEKNIKERE FOR EN ANALYSE".....

 

Hm...Dette skurrer...

Fikk et nytt svar, at det er oversendt til netcom... Så får håpe det ordner seg..

Alt fungerer ellers vanlig hos mobyson, i hvertfall for meg. Eneste er det med mine sider og dette...

Ellers fungerer alt perfekt, digger prisene til mobyson, vaffal de som er i i Norge :tease:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...