Gå til innhold

Dx9.0c final @ microsoft

Robin B

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ok.. Ich will vente litt, tror jeg. Noen som har testa i f.eks. 3DMark og sjekka om man har fått no bedre ytelse f.eks.?

man får da vel ikke bedre ytelse av å legge inn en ny DX versjon :hmm:

Nei de lager bare ny DirectX for morro skyld :p

Jo det er like mulig å øke ytelsen med ny DirectX som det er med nye drivere til 3Dkort og Chipset drivere

Lenke til kommentar
For dem som kjører DX9c beta og ikke får innstalert denne utgaven kan kjøre Regedit og gå til mappen HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Microsoft\DirectX og slette sist nevnte(DirectX) starte på nytt igjen for så og innstalere Final utgaven.

den nederste fila ? til meg er det Version... skal jeg slette den da ?

Lenke til kommentar
For dem som kjører DX9c beta og ikke får innstalert denne utgaven kan kjøre Regedit og gå til mappen HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Microsoft\DirectX og slette sist nevnte(DirectX) starte på nytt igjen for så og innstalere Final utgaven.

Forstod det sån som at du skal slette hele directx-"mappa". Riktig?

EDIT: Gjorde det nå. Hjalp ikke. den hopper fortsatt over selve installeringa. Jeg får bare intro-->next-->takk for at du valgte microsoft elns.

Endret av Lautsprecher
Lenke til kommentar

Forstod det sån som at du skal slette hele directx-"mappa". Riktig?

EDIT: Gjorde det nå. Hjalp ikke. den hopper fortsatt over selve installeringa. Jeg får bare intro-->next-->takk for at du valgte microsoft elns.

damn :(

Lenke til kommentar

Kjørte selv betaen, og fikk ikke innstalert denne, så etter et tips på nettet slettet jeg hele mappa som heter "DirectX" som du viser på bilde nederst til venstre. Husk på at du må starte på nytt før du innstalerer DirectX.

For dem som lurer på hva godt denne utgaven gjør, så er den i hovedsak beregnet for siste gen grafikk kort.

Its official (just got the mail from MS).

This has HLSL compiler for SM2.0B and SM3.0 (X800 and NV40 respectively). This is the biggy, the HLSL compiler now understand loops, vertex texturing etc.

Support for GFFX float textures (cap bit for limitations they have).

Support for NV40 geometry instancing.

New effects file improvements.

PPS has been working on the PRT.

Some neat samples, the PRT mask is really nice.

http://www.beyond3d.com/forum/viewtopic.php?t=14409&start=0

Endret av Robin B
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...