djorgen Skrevet 26. juli 2004 Del Skrevet 26. juli 2004 (endret) Masse rart (med sukker på) som er blitt fiksa og lagt til i DX9.0c, så alle burde legge inn denne patchen .. Done.. Tok meg 2 min det. (: Endret 26. juli 2004 av djorgen Lenke til kommentar
djorgen Skrevet 26. juli 2004 Del Skrevet 26. juli 2004 (endret) Hm, et par spørsmål. Er folket sikker på at det denne versjonen av 9.0c vi brukere skal legge inn? Er det ikke forskjell på "Redistributable for Software Developers", som denne linken viser til, og "End-User Runtime" - som enda ikke er lagt ut? Eller er det bare sånn at utviklerne får sin versjon litt før oss andre.. Ellerno.. Endret 26. juli 2004 av djorgen Lenke til kommentar
Robin B Skrevet 26. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 26. juli 2004 Det er denne versonen som dere vil finne liggende på plater etter hvert. Og den er veldig final. Lenke til kommentar
djorgen Skrevet 26. juli 2004 Del Skrevet 26. juli 2004 Det er denne versonen som dere vil finne liggende på plater etter hvert. Og den er veldig final. Hvorfor er du så j***** sikker? Lenke til kommentar
Robin B Skrevet 26. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 26. juli 2004 Har da lov å være sikker når det står på div. forum. Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 26. juli 2004 Del Skrevet 26. juli 2004 Den virker ikke final, Den har samme vers. nummer som den som er i SP2_RC2 Lenke til kommentar
breathe Skrevet 26. juli 2004 Del Skrevet 26. juli 2004 Hm, et par spørsmål. Er folket sikker på at det denne versjonen av 9.0c vi brukere skal legge inn? Er det ikke forskjell på "Redistributable for Software Developers", som denne linken viser til, og "End-User Runtime" - som enda ikke er lagt ut? Eller er det bare sånn at utviklerne får sin versjon litt før oss andre.. Ellerno.. Developer redistene er de versjonene av DX som utviklere har lov å legge ved på CD/DVD'ene sine. Så det er vel rimelig trygt å anta at denne ikke er noe forskjellig fra webinstallasjonen som kommer siden Lenke til kommentar
djorgen Skrevet 26. juli 2004 Del Skrevet 26. juli 2004 Ok.. Ich will vente litt, tror jeg. Noen som har testa i f.eks. 3DMark og sjekka om man har fått no bedre ytelse f.eks.? Lenke til kommentar
Robin B Skrevet 26. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 26. juli 2004 DirectX 9.0 SDK Update - (Summer 2004) 227MB http://www.microsoft.com/downloads/details...&displaylang=en Download the complete DirectX 9.0 SDK - (Summer 2004), which contains the DirectX 9.0c Runtime and all DirectX software required to create DirectX 9.0 compliant applications in C/C++, and C#. Lenke til kommentar
Debauchery Skrevet 26. juli 2004 Del Skrevet 26. juli 2004 (endret) Litt dumt spørsmål kanskje, men skal jeg velge "C:\WINDOWS\system32" som målmappe? Edit: Aha, så det er den siste der vi skal ha? Endret 26. juli 2004 av Sasuke-kun Lenke til kommentar
Hoax Skrevet 26. juli 2004 Del Skrevet 26. juli 2004 (endret) Kult, kjekkt å ha *Download* Selv om jeg har den i Win XP SP2 build 2162 Sasuke-kun -Nei, bare hvis du driver med programering som har med DirectX å gjøre Endret 26. juli 2004 av Hoax Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 26. juli 2004 Del Skrevet 26. juli 2004 (endret) Litt dumt spørsmål kanskje, men skal jeg velge "C:\WINDOWS\system32" som målmappe? Edit: Aha, så det er den siste der vi skal ha? Extract til skrivebord-->kjør Dxsetup.exe Nei, den siste skal du ha vis du skal lage spill. Skjønner ikke helt hvorfor Robin har posta den. Endret 26. juli 2004 av Lautsprecher Lenke til kommentar
Debauchery Skrevet 26. juli 2004 Del Skrevet 26. juli 2004 Ja, hehe, men det er jo akkurat det jeg snakker om. Hvor jeg skal installere saken. Den finner ingen mappe på egenhånd. Hehe... Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 26. juli 2004 Del Skrevet 26. juli 2004 Ja, hehe, men det er jo akkurat det jeg snakker om. Hvor jeg skal installere saken. Den finner ingen mappe på egenhånd. Hehe... PAKK UT(Extract) til skrivebordet-->kjør dxsetup.exe Lenke til kommentar
Debauchery Skrevet 26. juli 2004 Del Skrevet 26. juli 2004 Aha :!: Men nå ligger det jo masse greier på skrivebordet. Hva med dem? Lenke til kommentar
djorgen Skrevet 26. juli 2004 Del Skrevet 26. juli 2004 Aha :!: Men nå ligger det jo masse greier på skrivebordet. Hva med dem? Kjør "dxsetup.exe" .. Kan slette alle de nye filene på desktop'en etter du har installert. Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 26. juli 2004 Del Skrevet 26. juli 2004 Ok.. Ich will vente litt, tror jeg. Noen som har testa i f.eks. 3DMark og sjekka om man har fått no bedre ytelse f.eks.? man får da vel ikke bedre ytelse av å legge inn en ny DX versjon Lenke til kommentar
breathe Skrevet 26. juli 2004 Del Skrevet 26. juli 2004 DirectX 9.0 SDK Update - (Summer 2004) 227MB http://www.microsoft.com/downloads/details...&displaylang=en Download the complete DirectX 9.0 SDK - (Summer 2004), which contains the DirectX 9.0c Runtime and all DirectX software required to create DirectX 9.0 compliant applications in C/C++, and C#. Jau, men DENNE er vel ikke å anbefale for sluttbrukere Må nok laste den ned på jobb imorra... Lenke til kommentar
Debauchery Skrevet 26. juli 2004 Del Skrevet 26. juli 2004 Ja, har kjørt dxsetup.exe. Var bare de andre greiene jeg lurte på. De er borte nå Lenke til kommentar
Robin B Skrevet 26. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 26. juli 2004 For dem som kjører DX9c beta og ikke får innstalert denne utgaven kan kjøre Regedit og gå til mappen HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Microsoft\DirectX og slette sist nevnte(DirectX) starte på nytt igjen for så og innstalere Final utgaven. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå