OscarWoHA Skrevet 26. juli 2004 Del Skrevet 26. juli 2004 Hei. Her et problem med Logitech Wingman Extreme Digital 3D. Har kalibrert joysticken riktig, men når jeg sitter i Flight Simulator kjører flyet forover selv om jeg ikke "gasser". Og når jeg skal "gasse/throttle" for fullt kommer jeg bare opp til ca. 60%. Og når jeg taxer på rullebanen svinger flyet omtrent av seg selv. VELDIG irriterende. Hvordan er deres innstillinger i FS? Finnes det noe løsning bortsett fra å kjøpe ny joystick? Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 26. juli 2004 Del Skrevet 26. juli 2004 (endret) Har du prøvd flere forskjellige flyspill? EDIT: Schwingi'n Rocki'n Leif's Endret 26. juli 2004 av Mongo FuRY Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 27. juli 2004 Del Skrevet 27. juli 2004 Kanskje du skulle det? F.eks. Flight Simulator av en annen årgang. Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 27. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2004 Jeg har jo 2002-versjonen liggende, men det føles bare så unødvendig å legge inn et annet stort spill bare for å teste :| Vet ikke helt. Lenke til kommentar
rivaldo Skrevet 27. juli 2004 Del Skrevet 27. juli 2004 Hva er mest unødvedig? Kjøpe ny joystick eller installere et spill? Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 28. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2004 Ok. Jeg har testa joysticken på Lock On: Modern Air Combat. Der virket den helt fint. Så nå vet jeg ikke hva jeg skal gjøre :| Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 28. juli 2004 Del Skrevet 28. juli 2004 Det kan virke som om du har en slags hjelp på når du spiller, i alle fall det der med at flyet svinger av seg selv. Let etter noe lignende det i options-menyen. Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 28. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2004 Nei, det er ikke det. Men kan til nøds overleve svingingen, men det som irriterer er "throttlingen". Kan liksom bare gasse mellom 20% og 60%. Det sier seg selv at det blir kjedelig. Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 28. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2004 Jeg satte alt som har med joystick til default, så virket det i FS også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå