OrakL Skrevet 26. juli 2004 Del Skrevet 26. juli 2004 Heisann.. jeg har veldig dårlig FPS med mitt Radeon 9800 atlantis! jeg lurer veldig på ossen man slår av vertical sync med ATI drivere !! plz hjelp meg, takk Lenke til kommentar
Åsmund Skrevet 26. juli 2004 Del Skrevet 26. juli 2004 (endret) http://mscon.net/amiga/Uten%20navn.jpg edit: høyreklikk på skrivebord velg egenskaper >innstillinger>avansert>3d Endret 26. juli 2004 av Åsmund Lenke til kommentar
TCi Skrevet 26. juli 2004 Del Skrevet 26. juli 2004 ATI har Vertical Sync av som standard i OpenGL og Programstyrt som standard i Direct3D, så det trenger du faktisk ikke bry deg om med ATI... Lenke til kommentar
Åsmund Skrevet 27. juli 2004 Del Skrevet 27. juli 2004 foresten bør du passe på at trueform er avslått. Det var det ikke hos meg. Lenke til kommentar
OrakL Skrevet 28. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2004 hm.. men kortet er jo helt nytt! tillogmed mitt gamle GF2 får 100fps hele tiden ;D Vis dere har hørt om Powerstrip så går det vel ann å gjøre no der ! Mvh Lenke til kommentar
grønn plante Skrevet 31. juli 2004 Del Skrevet 31. juli 2004 Vis dere har hørt om Powerstrip så går det vel ann å gjøre no der ! Mvh jepp, mange tweaks i powerstrip Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå