Hisoka Skrevet 26. juli 2004 Del Skrevet 26. juli 2004 Hei, lurte på om noen av dere vet om et sted hvor man kan laste ned bots til 1.6? Jeg har en så dårlig internett-linje at det er nesten umulig for meg å spille 1.6 over nettet . Så jeg tror jeg må holde meg til bots og LAN til jeg får meg ADSL. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 26. juli 2004 Del Skrevet 26. juli 2004 1.6 med bots er Condition Zero. Uansett, OM det skulle finnes boter til 1.6 er det nok private moddere som har laget botene selv, noe som vaneligvis fører til dumhet og dårlig AI på botene. Condition Zero har egne boter med ganske så god intelligens, som også videreutvikles via patcher hele tiden. Lenke til kommentar
Hisoka Skrevet 26. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 26. juli 2004 1.6 med bots er Condition Zero. Uansett, OM det skulle finnes boter til 1.6 er det nok private moddere som har laget botene selv, noe som vaneligvis fører til dumhet og dårlig AI på botene. Condition Zero har egne boter med ganske så god intelligens, som også videreutvikles via patcher hele tiden. Så den eneste måten å få bots til 1.6 er å kjøpe CZ? Er det verdt det? Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 26. juli 2004 Del Skrevet 26. juli 2004 (endret) 1.6 med bots er Condition Zero. Uansett, OM det skulle finnes boter til 1.6 er det nok private moddere som har laget botene selv, noe som vaneligvis fører til dumhet og dårlig AI på botene. Condition Zero har egne boter med ganske så god intelligens, som også videreutvikles via patcher hele tiden. Så den eneste måten å få bots til 1.6 er å kjøpe CZ? Er det verdt det? Sikkert ikke den eneste måten, men om du skal ha boter som duger så burde du vel det. Du får jo mer en bare boter når du kjøper CZ også, uansett koster det jo bare 199,-. Du får jo blandt annet nye skins, boter, andre detaljer på maps, osv.. Edit: Du får også tilgang på å laste ned CS Source 5. August, men synd at du ikke har online linje til å spille det. Endret 26. juli 2004 av ^Th0mas^ Lenke til kommentar
Hisoka Skrevet 26. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 26. juli 2004 Sikkert ikke den eneste måten, men om du skal ha boter som duger så burde du vel det. Du får jo mer en bare boter når du kjøper CZ også, uansett koster det jo bare 199,-. Du får jo blandt annet nye skins, boter, andre detaljer på maps, osv.. Edit: Du får også tilgang på å laste ned CS Source 5. August, men synd at du ikke har online linje til å spille det. Jeg får se om jeg kjøper det, men tusen takk for hjelpen iallefall Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 26. juli 2004 Del Skrevet 26. juli 2004 Går ut i fra at det kanskje finnes noen dumme bots til 1.6, spør her: http://www.steampowered.com/forums/forumdi...hp?s=&forumid=5 Lenke til kommentar
unleashed Skrevet 26. juli 2004 Del Skrevet 26. juli 2004 IVP BOT En meget grei og enkel bot til Counter strike 1.6 99.999 % Lik podbot! Lenke til kommentar
Sarion91 Skrevet 26. juli 2004 Del Skrevet 26. juli 2004 går det ikke ann å bare skrive "bot_add" da? det går vertfall hos meg i 1.6. Lenke til kommentar
SyphoN Skrevet 26. juli 2004 Del Skrevet 26. juli 2004 (endret) jeg ville prøvd og finne den her Endret 26. juli 2004 av SyphoN Lenke til kommentar
Hisoka Skrevet 27. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2004 Igjen tusen takk for alle tipsene skal prøve hvert eneste et og gi tilbakemelding på hva som funker og hva som ikke funker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå