PreZiDenT Skrevet 26. juli 2004 Del Skrevet 26. juli 2004 Hva er Flashing, hvordan gjøres det, må jeg installere alt på nytt? En liten guide tas hjertelig imot. Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 26. juli 2004 Del Skrevet 26. juli 2004 1. Bytte / oppdatrer BIOS eller liknende (hovedkort, skjermkort etc.) 2. Kommer ann på hvilket hovedkort du har (dersom du snakker om hovedkortet) 3. Nei Har du googlet? Lenke til kommentar
tbend Skrevet 26. juli 2004 Del Skrevet 26. juli 2004 Hvilken bios skal du flashe?... Grafikken, Brennern, Hovedkort? Lenke til kommentar
PreZiDenT Skrevet 26. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 26. juli 2004 (endret) Hvilken bios skal du flashe?... Grafikken, Brennern, Hovedkort? Jeg kunne tenkt meg å oppdatere Hovedkortet og Skjermkortet. Jeg får også mye read-error feil, muligens med minnet mitt når jeg spiller. Datamaskinen har begynt å gå treigere og treigere, veit ikke om dette har noe med BIOS å gjøre. Jeg har forresten et Asus A7N8X-E Deluxe hovedkort og sapphire radeon 9600 128 mb pro. Er hovedkortet mitt bra nok? Jeg spiller mye. Endret 26. juli 2004 av PreZiDenT Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 26. juli 2004 Del Skrevet 26. juli 2004 Ssv ikke vits å opd. radeon 9600 128 mb pro, finner sikkert ikke bios engang.... HK er et bra XP kort Lenke til kommentar
PreZiDenT Skrevet 26. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 26. juli 2004 Ssv ikke vits å opd. radeon 9600 128 mb pro, finner sikkert ikke bios engang.... HK er et bra XP kort Forstår ikke helt det første du skreiv. Er det en god idê å bytte ut skjermkortet, eller funker det i fremtiden, mtp Doom3, S.t.a.l.k.e.r og halflife 2? Lenke til kommentar
Surre Sprett Skrevet 26. juli 2004 Del Skrevet 26. juli 2004 Er det en god idê å bytte ut skjermkortet, eller funker det i fremtiden, mtp Doom3, S.t.a.l.k.e.r og halflife 2? Bytt det du, det vil bli "harde kår" å kjøre nye titler som HL2, og D3 o.l med et Radeon 9600 Pro, d.v.s du vil nok klare å kjøre det, men med noe begrensede detaljer og oppløsning... Hadde et 9600 XT som begynte å slite, ettersom jeg ble mer og mer krevende på detaljer, og ikke minst oppløsning... Bl.a trøbbel med NFSU med mye trafikk på 1024x768, måtte ned på 800x600 for å få det til å kjøre "rent" ÆSJ! Spyttet derfor i 3900,- for et x800 Pro ViVo @ XT PE, og nå aner jeg ikke antydning til hakking engang, selv på 1280x1024 og max details i spill som Red Faction 2, Halo o.l Åssen det blir med D3 og OpenGL gjenstår å se, men det går nok greit... Ssv ikke vits å opd. radeon 9600 128 mb pro, finner sikkert ikke bios engang.... Hva pokker betyr dette??? Det finnes visst en tråd her på forumet som beskriver hvordan du kan flashe 9600np/pro til XT-kort, men det vil vel bare være å utsette det uunngåelige... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå