Sir_cruz Skrevet 26. juli 2004 Del Skrevet 26. juli 2004 trenger og modde xboxen min og lurer på om det er noen i skien porskgrunn området ? Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 26. juli 2004 Del Skrevet 26. juli 2004 Er det ikke like greit å gjøre det selv da? Lenke til kommentar
Sir_cruz Skrevet 26. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 26. juli 2004 Er det ikke like greit å gjøre det selv da? Det kan være det menne fikk xbox'en i dag og vil nødig ikke ødlegge den ps: har ikke peiling (kan heller ikke lodde...) Lenke til kommentar
A|3x Skrevet 26. juli 2004 Del Skrevet 26. juli 2004 Er det ikke like greit å gjøre det selv da? Det kan være det menne fikk xbox'en i dag og vil nødig ikke ødlegge den ps: har ikke peiling (kan heller ikke lodde...) that`s why god invented that interweb Lenke til kommentar
Sir_cruz Skrevet 26. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 26. juli 2004 PLZ back to topic Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 26. juli 2004 Del Skrevet 26. juli 2004 Sjekk lokalavisene. Det pleier alltid å være en eller annen dott som tilbyr chipping der. Lenke til kommentar
Sir_cruz Skrevet 29. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2004 Sjekk lokalavisene. Det pleier alltid å være en eller annen dott som tilbyr chipping der. ingen ting porskrund a !? Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 29. juli 2004 Del Skrevet 29. juli 2004 Er det ikke like greit å gjøre det selv da? Er er jo ikke bare å gjøre det selv, man må ha ganske gode loddeegenskaper, i tilegg til at det er lett å ødelegge. Lenke til kommentar
viranth Skrevet 29. juli 2004 Del Skrevet 29. juli 2004 Sjekk lokalavisene. Det pleier alltid å være en eller annen dott som tilbyr chipping der. ingen ting porskrund a !? Porsgrunn heter det :b Stikk på en høyskole eller noe sånn, alltids noen elektrogeeker som er loddekåte. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 29. juli 2004 Del Skrevet 29. juli 2004 Er det ikke like greit å gjøre det selv da? Er er jo ikke bare å gjøre det selv, man må ha ganske gode loddeegenskaper, i tilegg til at det er lett å ødelegge. Pøh. Det er 7 eller 8 punkter som skal loddes, og bare ett av dem er særlig lite. Hold deg unna en kraftig loddebolt (15-30W holder i lange baner), og vær sikker på at d0 blir festet skikkelig (bruk lupe og multimeter). Lenke til kommentar
BoRsE Skrevet 30. juli 2004 Del Skrevet 30. juli 2004 trenger og modde xboxen min og lurer på om det er noen i skien porskgrunn området ? Hvorfor ikke bare kjøpe Xecuter 2.3b lite pro + eller noe ... lodde fri chip, funker som faen! Lenke til kommentar
Sir_cruz Skrevet 5. august 2004 Forfatter Del Skrevet 5. august 2004 trenger og modde xboxen min og lurer på om det er noen i skien porskgrunn området ? Hvorfor ikke bare kjøpe Xecuter 2.3b lite pro + eller noe ... lodde fri chip, funker som faen! er den lett og feste selv skal ikke dra med meg x boxen rundt noe serlig menne... noen linker til norske sider med denna chippen ?? Lenke til kommentar
Sir_cruz Skrevet 5. august 2004 Forfatter Del Skrevet 5. august 2004 jeg har valgt og sende X-box en inn til modchip for og faa det onkelig gjordt. koster 1650 med aladdin andvace 64 og 160gb det er ikke saa galt syntes jeg da.. sender naar jeg kommer hjem fra syden (fucka tastatur her nede) Lenke til kommentar
Swoofah Skrevet 5. august 2004 Del Skrevet 5. august 2004 Jeg skjønner ikke hvordan det går ann å skrive 'Porsgrunn' feil toganger.. Spesielt "Porskgrund" Bor en i området, så kan en slikt.. Lenke til kommentar
Sir_cruz Skrevet 7. august 2004 Forfatter Del Skrevet 7. august 2004 Jeg skjønner ikke hvordan det går ann å skrive 'Porsgrunn' feil toganger.. Spesielt "Porskgrund" Bor en i området, så kan en slikt.. ska rette paa det OK menne drit i det sporte ikke om rettskrivning har 3 da... menne samma det er aldri i porsgrunn og er litt dyseletiker eller ossen det skrives bare at jeg skal ha vokst fra det eller noe , kansje ikke (det var sant) Lenke til kommentar
Swoofah Skrevet 8. august 2004 Del Skrevet 8. august 2004 Du har ihvertfall ikke vokst fra det Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 8. august 2004 Del Skrevet 8. august 2004 Du har ihvertfall ikke vokst fra det hyggeli du er da... Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 8. august 2004 Del Skrevet 8. august 2004 (endret) Er er jo ikke bare å gjøre det selv, man må ha ganske gode loddeegenskaper, i tilegg til at det er lett å ødelegge. Pøh. Det er 7 eller 8 punkter som skal loddes, og bare ett av dem er særlig lite. Eneste grunnen jeg ser til å drive å lodde, er for å spare noen kroner. Xecuter lite+ fungerer utmerket, og er relativt enkle å montere (noen ganger må du skrape litt på punktene først, ellers er det bare å skru den fast med en skrue). Men uansett, problemet er ikke å få montert chippen, for en newbie vil nok det som skjer etterpå være mye vanskeligere... (lage bios, bytte dashboard og sette opp saker og ting). Endret 8. august 2004 av GeeZuZz Lenke til kommentar
Sir_cruz Skrevet 9. august 2004 Forfatter Del Skrevet 9. august 2004 Er er jo ikke bare å gjøre det selv, man må ha ganske gode loddeegenskaper, i tilegg til at det er lett å ødelegge. Pøh. Det er 7 eller 8 punkter som skal loddes, og bare ett av dem er særlig lite. Eneste grunnen jeg ser til å drive å lodde, er for å spare noen kroner. Xecuter lite+ fungerer utmerket, og er relativt enkle å montere (noen ganger må du skrape litt på punktene først, ellers er det bare å skru den fast med en skrue). Men uansett, problemet er ikke å få montert chippen, for en newbie vil nok det som skjer etterpå være mye vanskeligere... (lage bios, bytte dashboard og sette opp saker og ting). da er det bra at jeg skal sende den inn og faa modifisert den da. for jeg er HARD NOOB har mekka penger ogsaa saa det er ikke noe problem tror jeg Lenke til kommentar
Sir_cruz Skrevet 9. august 2004 Forfatter Del Skrevet 9. august 2004 Du har ihvertfall ikke vokst fra det takk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå