Jimstar Skrevet 26. juli 2004 Del Skrevet 26. juli 2004 Hei Jeg skal nå snart bestille resten av delene til min shuttle sn45g MEN, jeg er redd for at jeg har blitt snytt litt når det gjelder rammen. Jeg fikk anbefalt en Corsair XMS3200 512MB til 1 100 kr, men når jeg ser på prisen så føler jeg ikke helt at pris/ytelse stemmer =\ Derfor trenger jeg hjelp til å finne noe ny ram, som passer mer til prisen (helst under det den ligger på nå) som passer til shuttle sn45g! Takk på forhånd JamesT Lenke til kommentar
hjalmar Skrevet 26. juli 2004 Del Skrevet 26. juli 2004 (endret) Skal du ikke klokke noe, så kjøp deg Twinmos. Har selv 2*512 mb i min shuttle 45g og kjører i dual mode. Funker som bare det. En dualpack hos Komplett (2*512 mb) koster i øyeblikket 1700,- Endret 26. juli 2004 av hjalmar Lenke til kommentar
CrZy_T Skrevet 26. juli 2004 Del Skrevet 26. juli 2004 Har hørt om mange som har trøbbla med Twinmos ram i shuttle's med NForce, meg sjøl inkl. Kjører nå med 2x Corsair Value brikker (kosta et par små lapper mer) og har absolutt ingen problemer. Lenke til kommentar
Hoax Skrevet 26. juli 2004 Del Skrevet 26. juli 2004 (endret) Hvor mye RAM trenger du da? 512MB er minimum synes nå jeg så enten EN bra 512MB brikke eller en 512MB Dualpack fra f.eks TwinMos som funker helt fint til vanlig bruk (TwinMos står i kompatibel listen til Shuttle) Endret 26. juli 2004 av Hoax Lenke til kommentar
hjalmar Skrevet 26. juli 2004 Del Skrevet 26. juli 2004 De fleste som har problemer med ustabilitet har et problem med fingrene i bios Ellers kan jo en oppgradering av bios gjøre stabiliteten bedre. Har selv hatt 4 forskjellige Shuttle Xpc og har hatt Twinmos i alle. Den er billig og bra. Lenke til kommentar
Jimstar Skrevet 26. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 26. juli 2004 så har det seg at jeg har tenkt til å klokke milevis da... Og kan dere pls linke deler sånn at jeg har det litt lettere? Tusen takk for all hjelpen jeg får. Jeg sa foressten at jeg ikke ville gå høyere enn det jeg er nå Lenke til kommentar
Jimstar Skrevet 27. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2004 får jeg ikke noe fler forslag? Lenke til kommentar
cwerner Skrevet 29. juli 2004 Del Skrevet 29. juli 2004 Du skal vel ha 1024 mb ram regner jeg med, twinmos er vel ikke no særlig å klokke med, ville vel ha valgt no OCZ eller Corsair Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå