Ducklink Skrevet 26. juli 2004 Del Skrevet 26. juli 2004 Hei jeg lurer på hvordan vifte jeg skal kjøpe til denne Den må være stille å kjøle bra, legg gjerne ved erfaringer Lenke til kommentar
Elwiz Skrevet 26. juli 2004 Del Skrevet 26. juli 2004 (endret) Jeg kjører min 2500+@3200 med denne , bråker som fy på full gass, men på laveste rpm høres den ikke Er litt tung da... 700gram Får bra temp med den; idle 34, load 40 (på laveste hastighet) Husk kjølepasta EDIT: leif Endret 26. juli 2004 av Elwiz Lenke til kommentar
reeeeg Skrevet 26. juli 2004 Del Skrevet 26. juli 2004 Jeg kjører min 2500+@3200 med denne , bråker som fy på full gass, men på laveste rpm høres den ikke Er litt tung da... 700gram Får bra temp med den; idle 34, load 40 (på laveste hastighet) Husk kjølepasta EDIT: leif er helt ekstremt hvilke forskjeller det er på temperaturer folk har med den kjøleren. Lenke til kommentar
TaZ Skrevet 27. juli 2004 Del Skrevet 27. juli 2004 Bruker denne http://komplett.no/k/ki.asp?sku=300503&cks=PRL I min HTPC Duron 1600@2000Mhz Ligger på 38 grader 100% load. Sitter med delene(har ikke fått cabinett enda) under pulten her og jeg må stikke hode under pulten for å høre vifta.. Vil sikkert støye litt mere når jeg får den i kabinettet. Luft temp er foresten 25grader i rommet. Lenke til kommentar
Ildflue Skrevet 27. juli 2004 Del Skrevet 27. juli 2004 er helt ekstremt hvilke forskjeller det er på temperaturer folk har med den kjøleren. Det kommer veldig ann på Kjølepasta osv. Husk at den er tung så hvis den henger litt nedover får den dårligere kontakt med CPU. Det kommer kanskje litt ann på Socketene. Her er det ikke snakk om millimetere en gang, men en del mindere enn det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå