smeboe Skrevet 26. juli 2004 Del Skrevet 26. juli 2004 I dag fikk jeg lønning for de tre første dagene jeg jobbet: 2085,- rett inn i kassa (og skatt på 10%, da). Endelig penger mellom hendene!! Lenke til kommentar
Ingar Skrevet 26. juli 2004 Del Skrevet 26. juli 2004 Gratulerer så mye Spar opp ca 6 lønninger til, så kan du kjøpe deg en fet ibook, mac Lenke til kommentar
enden Skrevet 26. juli 2004 Del Skrevet 26. juli 2004 Ah, husker den tiden ja... 2000 var masse penger og man hadde ingen regninger som truet med å spise opp de små kronene man endelig fikk inn på kontoen. Bruk de vel Lenke til kommentar
smeboe Skrevet 27. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2004 Ah, husker den tiden ja... 2000 var masse penger og man hadde ingen regninger som truet med å spise opp de små kronene man endelig fikk inn på kontoen. Bruk de vel Blir mer neste måned, ettersom jeg jobber full tid nå. Da blir det opp i 10-15k-klassen... Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 27. juli 2004 Del Skrevet 27. juli 2004 Fikk også lønning i dag, det er jo alltid hyggelig. Men så har jeg også bestilt en del ny hardware (og mere blir det) pluss at jeg drar på en liten ferie til helga. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå