Gå til innhold

Doom 3 til 289,- på CD WOW! erfaringer?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hva med å laste ned spillet?

Jeg oppfordrer ikke til warez, men hva med å laste ned spillet når det kommer ( mest sannsynelig i kveld eller i morgen ) spille det intil du får kjøpt det? Jeg kommer til å kjøpe det, fordi spillet tror jeg er bra, og det ligger mye arbeid bak det, og jeg vil kunne spille online. Likevel laster jeg det ned så fort jeg kan, og spiller så lenge.

Er dette moralsk forkastelig?

Lenke til kommentar
Det er snakk om å spare ein stk pizza+cola da

Jepp, her er valget mellom pizza+cola eller penger ut vinduet. Jeg vet hva jeg hadde valgt :yes:

penger ut av vinduet? :tease: `

Btw. jeg har erfart at hvis man betaler på forskudd altså ikke med postoppkrav blir varen sendt uten at den blir stoppet i tollen i 2 uker...

Lenke til kommentar
Det er snakk om å spare ein stk pizza+cola da

Jepp, her er valget mellom pizza+cola eller penger ut vinduet. Jeg vet hva jeg hadde valgt :yes:

penger ut av vinduet? :tease: `

Btw. jeg har erfart at hvis man betaler på forskudd altså ikke med postoppkrav blir varen sendt uten at den blir stoppet i tollen i 2 uker...

Finnes det utenlandske webshops som sender i oppkrav? Alle jeg har handlet med har krevd betaling med kredittkort

Lenke til kommentar

Cd-wow kan absolutt anbefales. Jeg handler alle mine spill/filmer fra dem og har aldri opplevd noe tull med dem i de årene jeg har handlet der. Kundeservice-biten hos Cd-wow er også veldig bra.

Jeg har også handlet hos play.com, som ble nevnt tidligere i denne tråden, men Cd-wow knuser dem på både pris og kvalitet etter min mening. Play.com har riktignok et bredere utvalg enn Cd-wow.

Lenke til kommentar

Åååhh.. slutt og surre med toll og moms.

Det er grensa for fritak fra MOMS som er på 200 kroner.

Man kan ta inn gaver på verdi opptill 1000 kroner momsfritt.

Altså må dere betale moms + gebyr på 70 (150 elns hvis dere ikke fyller ut skjema på internett selv) kroner hvis dere kjøper fra utlandet.

Lenke til kommentar
1: hvor lang tid vil det ta før JEG har den da

2: er det trygt å handle her

3: får jeg noen morsomme overaskelser fra tollvesnet her?

1.

Etter min erfaring er cd-wow raskere til å levere enn play, men om du rekker å ha den i hus før 13. aug vet jeg ikke. Fire dager kan gå, men det er litt snaut. Men det er jo ikke sikkert at de venter til 9. aug med å sende. Det er jo endel webshopper som opererer med at spillet skal ligge i postkassa di på release datoen og ikke sendes fra lageret på release datoen... Jeg ville prøvd. :thumbup:

2.

Ikke at jeg er en storkunde, men jeg har bestilt derfra flere ganger, og aldri hatt noen problemer. Eneste er at de ikke klarer å oppdatere ordrestatusen med en gang, slik at den blir oppgitt til sendt først et døgn etter at varen ble sendt...

3.

Nei! Med mindre du regner det som en overraskelse at varen faktisk blir stoppet av tollvesnet. cd-wow skriver ikke på verdien utenpå varen, så den blir ikke stoppet. Med mindre du er uheldig med en stikkprøve, men det er usannsynlig siden pakken blir ganske liten. Jeg har aldri betalt moms når jeg har bestilt derfra ihvertfall.

Hva kan jeg si? cd-wow.fm anbefales! Rask levering og mange kroner å spare. Og null trøbbel (ihvertfall så langt)! :thumbup:

Lenke til kommentar

Jeg har bestillt ca. 350 dvder fra Cd-Wow, og hver eneste gang har de vært veldig rask til å sende.

Har aldri hatt noen problemer med dem..

Ang toll-tull, så blir du helt sikkert til å være heldig å slippe å betale toll...

Før så sendte de varene gjennom 3djepart i sverige sånn at vi skulle slippe å betale toll, men jeg tror de slutta med det elns. pga. at de ble saksøkt for ett eller annet o_O

CD-Wow er noe av det beste som finnes på nett av sjapper, så du kan handle både trygt.

Eneste jeg var uheldig med en gang var at leverandøren deres ble fri for ett spill, og det tok 2 uker før de fikk inn nytt :/

Men men, +++++ av +++++ stjerner til dem.

Og i det siste har jeg merket at filmene kommer fortere fram enn vanlig, tar ca. 4 dager nå til vanlig å få en film.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...