Merlin Skrevet 26. juli 2004 Del Skrevet 26. juli 2004 Ny GTA SA preview på gamespot!!! http://www.gamespot.com/ps2/action/gta4/preview_6103350.html Lenke til kommentar
ikkeno Skrevet 26. juli 2004 Del Skrevet 26. juli 2004 (endret) ohhh GTA san andreas ser så fett ut! Men er det noen som hvet hva maskinkrava blir ? EDIT: woohoo 333 innleg Endret 26. juli 2004 av ikkeno Lenke til kommentar
Jon@s Skrevet 27. juli 2004 Del Skrevet 27. juli 2004 ohhh GTA san andreas ser så fett ut! Men er det noen som hvet hva maskinkrava blir ? Ingen som vet, siden Gta San Andreas ikke er annonsert til PC enda. Jeg vil tippe at Pc-versjonen kommer våren 2005 en gang, og at systemkravene vil være endel høyre enn Vice City da spill-verdenen er fem ganger så stor i SA. Lenke til kommentar
Bansh Skrevet 27. juli 2004 Del Skrevet 27. juli 2004 Hørt om View Distance og loading? Den loader sannsynligvis når du stikker ut av byen, inn i byen, inn på landet, ut fra landet, osv. Akkurat som Vice City? Grafikken skal uansett bare være en smule bedre... Lenke til kommentar
viranth Skrevet 27. juli 2004 Del Skrevet 27. juli 2004 Høres veldig kult ut at man kan legge og ta av vekt. Kanskje vi vil se "Mr.Skinny" og "Mr.Beefcake". San Andreas blir sikkert kjempebra, gleder meg virkelig til å kjøre opp store fjell og hoppe ut =) Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 27. juli 2004 Del Skrevet 27. juli 2004 Det ser utrolig bra ut, Gjengmedlemmene ler bak ryggen på deg for at du er for feit, eller at du er så tynn og svak at folk du slår merker det nesten ikke Det blir gøy det Gta: SA er et must Lenke til kommentar
Veritas_ Skrevet 27. juli 2004 Del Skrevet 27. juli 2004 Skal vel fremdeles være på PS2 så systemkravene blir vel ikke så mye høyere på PC enn det de er med Vice city. Lenke til kommentar
Claus3000 Skrevet 27. juli 2004 Del Skrevet 27. juli 2004 Herregud... Hvorfor prater dere om systemkrav?? De er jo enkle og greie... 1 stk. PS2 1 stk. Minnekort til PS2 1 stk. Joypad til PS2 Lenke til kommentar
Illmatic Skrevet 27. juli 2004 Del Skrevet 27. juli 2004 Herregud... Hvorfor prater dere om systemkrav?? De er jo enkle og greie... 1 stk. PS2 1 stk. Minnekort til PS2 1 stk. Joypad til PS2 hehe. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 27. juli 2004 Del Skrevet 27. juli 2004 To add insult to injury, expect to see non-player-character reactions to you change depending on your appearance. So plan on being taunted and not having much success with the ladies if you're too tubby. There really is nothing worse than being verbally abused by bandanna-wearing gang members in your own hood. Blir han trøtt også, slik at han må sove? Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 27. juli 2004 Del Skrevet 27. juli 2004 Vet ikke, men det blir nesten en simulator dette her Lenke til kommentar
Xbox-PS2 Skrevet 27. juli 2004 Del Skrevet 27. juli 2004 Hørt om View Distance og loading? Den loader sannsynligvis når du stikker ut av byen, inn i byen, inn på landet, ut fra landet, osv. Akkurat som Vice City? Grafikken skal uansett bare være en smule bedre... Nei det er det den ikke gjør. Seff, gjør den det da, men ikke sånn som i de foregående spillene, denne gangen kommer det ikke opp noen loading screen, men den laster mens du spiller. Som i True Crime. Lenke til kommentar
MountainRivera Skrevet 27. juli 2004 Del Skrevet 27. juli 2004 Hørt om View Distance og loading? Den loader sannsynligvis når du stikker ut av byen, inn i byen, inn på landet, ut fra landet, osv. Akkurat som Vice City? Grafikken skal uansett bare være en smule bedre... Høres ut som du har en drittpc, gtavc`en min bruker rundt 5 sec på å loade Lenke til kommentar
Gjest Slettet-nQdjz0 Skrevet 29. juli 2004 Del Skrevet 29. juli 2004 5 sec? Min pleier å bruke maks 1 sec... og på PS 2, mange flere Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 1. august 2004 Del Skrevet 1. august 2004 Herregud... Hvorfor prater dere om systemkrav?? De er jo enkle og greie... 1 stk. PS2 1 stk. Minnekort til PS2 1 stk. Joypad til PS2 enig Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 1. august 2004 Del Skrevet 1. august 2004 er ike rasist eller noe sånn, men er det nesten bare negere i byen der? Lenke til kommentar
Co[]V[]bster Skrevet 1. august 2004 Del Skrevet 1. august 2004 er ike rasist eller noe sånn, men er det nesten bare negere i byen der? :!: Lenke til kommentar
Shimano Skrevet 1. august 2004 Del Skrevet 1. august 2004 Det at man må spise er jo en fin touch, men jeg håper det ikke blir så omstendelig at man ender opp med å bruke mye tid på det. Vil jeg ha kjedelige detaljer som å dusje og spise så spiller jeg Sims Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå