Gå til innhold

K700i og eMagic Bluetooth adapter


Anbefalte innlegg

Hei.

 

Jeg skal overføre noen spill over på min Sony Ericsson K700i mobiltelefon.

 

Disse er i filformatet *.jar, og det funker ikke å bare overføre disse direkte til telefonen og starte dem opp, det har jeg prøvd.

 

Jeg leste dette:

 

"If there on your PC in .jar form, then what I do is -1st install the k700i discs software on the PC, then I use my IR port (used with my old phone) and turn the k700i(phone) IR on in the connectivity menu, then simply drag and drop the games in to the 'phone memory' folder....there is no games folder,but the games find there way there."

 

Problemet er at jeg får ikke kontakt med telefonen når bruker programmet som følger med på CD-en. Jeg har en eMagic USB bluetooth adapter, og den funker, for jeg har overført filer med programvaren som fulgte med adapteren.

 

Er det noen som har K700i og eMagic bluetooth adapter som har fått til å overføre filer (spill/bilder m.m.) vha- programvaren som fulgte med på CD-en?

 

Jo

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei.

 

Jeg skal overføre noen spill over på min Sony Ericsson K700i mobiltelefon.

 

Disse er i filformatet *.jar, og det funker ikke å bare overføre disse direkte til telefonen og starte dem opp, det har jeg prøvd.

 

Jeg leste dette:

 

"If there on your PC in .jar form, then what I do is -1st install the k700i discs software on the PC, then I use my IR port (used with my old phone) and turn the k700i(phone) IR on in the connectivity menu, then simply drag and drop the games in to the 'phone memory' folder....there is no games folder,but the games find there way there."

 

Problemet er at jeg får ikke kontakt med telefonen når bruker programmet som følger med på CD-en. Jeg har en eMagic USB bluetooth adapter, og den funker, for jeg har overført filer med programvaren som fulgte med adapteren.

 

Er det noen som har K700i og eMagic bluetooth adapter som har fått til å overføre filer (spill/bilder m.m.) vha- programvaren som fulgte med på CD-en?

 

Jo

Jeg har K700 å EMagic..

 

Når du sender over, står det på mobben.. Mottar.. da kommer det fram en popup på PCen din ( winXP ) den trykker du på, å velger Allti motta fra dette device eller hva de enn sto.. den nedreste.. da gjør den til at du kan hele tiden sende å motta med den mobben..

 

Etter det. send over .jar filen, å mobben spør automatisk om du vil starte spillet nå.. velg ja eller nei, uansett så er spillet lagt til i spill listen din..

 

 

 

Good luck :thumbup:

 

EDIT: leifer

Endret av *Magnus*
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...