sigurdj Skrevet 26. juli 2004 Del Skrevet 26. juli 2004 Hei! Jeg har samlet opp en anstendig mengde bilder jeg gjerne skulle ha lagt ut på nett. Men, jeg har ingen gode steder å legge de ut. Har noen tips over gode nettsteder for å legge ut bildene sine? Gjerne gratis, gjerne et fint og seriøst sted og gjerne uten reklame. Noen som har gode tips her? Jeg regner med at flere vil ha glede av gode svar. Mvh sigurd Lenke til kommentar
pakke Skrevet 26. juli 2004 Del Skrevet 26. juli 2004 Start.no er den beste "gratis" (10kr i form av en sms tror jeg?) webserveren jeg vet om. Man får 30mb lagringsplass på apacheserver med php støtte. Tilgang via ftp og ingen reklame. Stabilt og raskt er det også. Lenke til kommentar
mcbeef Skrevet 26. juli 2004 Del Skrevet 26. juli 2004 www.webshots.com er ganske bra. Bruker den selv, ikke noe krimskrams. Lenke til kommentar
ikkeno Skrevet 26. juli 2004 Del Skrevet 26. juli 2004 Har ikke prøvet den ut selv men VG skal ha noe web album greier ? Lenke til kommentar
Velmont Skrevet 26. juli 2004 Del Skrevet 26. juli 2004 Om du har en gammel pc, sleng inn Linux på den og sett opp en webserver, det er UTROLIG enkelt. - Så kan du legge inn Gallery, og legge ut bildene dine slik Meeeeeget hendig! Lenke til kommentar
tt22 Skrevet 26. juli 2004 Del Skrevet 26. juli 2004 Holder på med et lite webprosjekt for å lage såkalte fotoblogger. Er ikke helt ferdig enda men godt på vei http://www.theblogger.net Har også laget min første blog der http://theblogger.net/terje La inn noen foto jeg har tatt med mitt nyinnkjøpte Sony W12 Har lagt inn en sperre på 2mb men det skal være nok til 30-40 av dine favoritt foto. Prøv gjerne for å se hva du synes. Terje Lenke til kommentar
Dykkern Skrevet 26. juli 2004 Del Skrevet 26. juli 2004 Velmont: Forslaget ditt krever en fast IP-adresse - gjør det ikke? Lenke til kommentar
HappyStabby Skrevet 26. juli 2004 Del Skrevet 26. juli 2004 (endret) www.Fotopic.net Enkel og lettvint, oversiktelig og fint. Mange muligheter. 250 MB gratis. Endret 26. juli 2004 av Martyrium Lenke til kommentar
Velmont Skrevet 27. juli 2004 Del Skrevet 27. juli 2004 Velmont: Forslaget ditt krever en fast IP-adresse - gjør det ikke? Nei! Jeg har NextGenTel, men har en veldig travel webserver mm. i huset Du bruker bare gratis Dynamisk DNS providere som www.dyndns.org og linker domenet ditt med CNAME mot dette.. Meget, meget hendig! ;D Lenke til kommentar
tulling03 Skrevet 29. juli 2004 Del Skrevet 29. juli 2004 Holder på med et lite webprosjekt for å lage såkalte fotoblogger. Kommer dette til å være gratis. I så tilfelle ser det veldig OK ut, og kommer nok til å henge meg på.... Lenke til kommentar
tt22 Skrevet 29. juli 2004 Del Skrevet 29. juli 2004 (endret) Holder på med et lite webprosjekt for å lage såkalte fotoblogger. Kommer dette til å være gratis. I så tilfelle ser det veldig OK ut, og kommer nok til å henge meg på.... Det er gratis, men har en grense på 2mb lagringsplass ettersom jeg kun kjører det på et webhotell fortsatt. Dette med fotoblogger har blitt en svær greie i en del andre land så det har blitt lagd en del fotoblogger på siden allerede Endret 29. juli 2004 av tt22 Lenke til kommentar
Arve28 Skrevet 29. juli 2004 Del Skrevet 29. juli 2004 Hva med www.fotoknudsen.no? Lenke til kommentar
tiboine Skrevet 29. juli 2004 Del Skrevet 29. juli 2004 www.deviantart.com er en meget bra side. Sjekk gjerne min deviant profil:) Lenke til kommentar
Slettet konto Skrevet 29. juli 2004 Del Skrevet 29. juli 2004 prøv fotoland.no. Gratis og ubegrenset mengde. Virker veldig bra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå