Anterialis Skrevet 26. juli 2004 Del Skrevet 26. juli 2004 (endret) Jeg har avinstallert ws_ftp-programmet som jeg hadde på maskina som det stod at jeg skulle gjøre, dvs. ved uninstallasjons-wizarden. Men to ikoner til dette programet forble på skrivebordet (systemmapper), og det er ikke snarveiikoner. Problemet er at når jeg trykker på h. museknapp på et av disse ikonene så kommer det bare opp følgende options: - åpne - utforsk (kunn på det ene ikonet) - delete - lag snarvei Når jeg trykker på delete, så står det at programmet ikke finner .exe fila, da den sikkert skal gå igjennom uninstallasjonsprogrammet, men det har jeg jo allerede gått igjennom! Så mitt spørsmål er: Hvordan kan jeg slette systemmapper fra skriveboret? På forhånd takk Endret 26. juli 2004 av w3p Lenke til kommentar
Anterialis Skrevet 7. august 2004 Forfatter Del Skrevet 7. august 2004 De kom etter at jeg installerte WS_ftp pro. Så sletta jeg det på vanlig måte men systemmappene på skrivebordet forble. Jeg får ikke sletta de! Det er ingen alternativer som lar meg gjøre det! Noen som vet hvordan jeg kan få dem vekk fordet? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå