Gå til innhold

Forsinkelse av SMS Telenor->Chess?


Anbefalte innlegg

For ett par dager siden så slo min K700 seg vrang, og "restarta" - da den var fremme igjen lå det 2 uleste SMS og venta på meg. Begge var fra samme person, og begge var sendt 3-4 dager tidligere. Jeg er HELT SIKKER på at de "kom" etter restarten. Selv har jeg Chess, og personen de kom fra har Telenor. Fikk flere SMS fra andre personer i samme tidsrom, men ingen som har Telenor tror jeg. Derimot en del idag, fra Telenor-brukere, som kom raskt.

 

Hvor kan feilen ligge? Virker usannsynlig at den ligger i en av telefonene, men kanskje heller hos operatør? Men 3-4 dager var da voldsomt lang tid på å sende ett par SMS, særlig for Telenor? Ideer?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Søstra mi hadde lignende problem, bare motsatt vei! Etter at hun bytta til Chess og sendte meldinger (jeg vet ikke operatør), kom de ikke fram. Hun slet fælt med det der, men etter to uker ellerno gikk det over igjen, uvisst hvordan. Hun klarte å sende til enkelte, men jeg satte meg ikke særlig inn i saken da hun ikke bor i nærheten, og jeg ikke kunne teste den. Utrolig, UTROLIG irriterende å ikke vite om de man sender melding til ikke får den da! Har du spurt avsenderen av de meldingene om problemet ligger til han/hun? Håper du får det til.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...