Talker Skrevet 26. juli 2004 Del Skrevet 26. juli 2004 (endret) Når du skal ha vannkjøling på cpu, gpu og nb, så er det best å la gpu-blokka komme før nb-blokka for å prioritere gpu, dette vet jeg. Men hvordan blir slangeopsettet når de må gå fra cpu og ned til gpu og opp til nb igjen? Blir det ikke litt mye rot? Da lurer jeg på om det er noen som har bilder av dette. Jeg har et Chieftech Dragon Miditower.. Endret 26. juli 2004 av Talker Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 26. juli 2004 Del Skrevet 26. juli 2004 Neida. La det gå fra CPU > NB >GPU, du. Varmeøkningen i vatnet fra NB er ubetydelig. Lenke til kommentar
Talker Skrevet 26. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 26. juli 2004 Neida. La det gå fra CPU > NB >GPU, du. Varmeøkningen i vatnet fra NB er ubetydelig. Ja jeg kan det ja... Men da går det nok greit Lenke til kommentar
8483838383 Skrevet 27. juli 2004 Del Skrevet 27. juli 2004 Neida. La det gå fra CPU > NB >GPU, du. Varmeøkningen i vatnet fra NB er ubetydelig. På mitt hovedkort gir ivertfall chipset ekstremt mye varme. Uten vifte på chipsetet, blir ribba 60C. Så jeg vil tro nb går utover vanntempen. Lenke til kommentar
xthal Skrevet 28. juli 2004 Del Skrevet 28. juli 2004 cpu - nb - gpu har ikke merka noen problemer med det enda... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå