Gå til innhold

altfor Varm Amd processor! Help!

Anbefalte innlegg

Hey Jeg HAr Akuratt Kjøpt meg ny pc med en Athlon Amd 2.0 3000+ Men Så har jeg et stort problem....prosessoren holder alltid 75-82 grader Og det skal ikke være så høyt.... Og Hvis jeg skrur ned Gradene Så begynner pcen og ule pga instillingene som er gjort på pcen så uler hvis den kommer under 70 grader jeg har prøvd og justere litt oxo men han vill bare ikke gå ned i grader! :hmm: kan noen hjelpe meg?! Tar gledlig mot alle forslag! :thumbup:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
:thumbup: Bra hadji.....Jeg har ikke 454 ell hva du sa...Jeg har socket 754 Bra du er oppmerksom! :thumbup: Jeg har en Boxed Athlon Amd 2.4 ghz processor 3000+ Men selv når jeg tok på Vifta første gangen så sto den at den viste 75-88 grader...men det jeg lurer også på er hvor er føleren til cpu vifta det er jo ikke no føler i det hele tatt som kan lese gradene :hmm: ! Hjelp Trengs! Gi meg tips om alt som er mulig flere vifter nyere vifte kjølepasta ! Hva som helst!
Lenke til kommentar

koffer e norsklærern i grava? noen som har skutt ho/han?

menigsløs post egentli

Meningsful post......

Anyways. Justin, den beste kjølepastaen er arctic silver 5. Kjølere er d masse av, kommer an på hva som er viktig for deg. Pris/støy.....

Kan jo også være at Bios leser av CPU temp feil. Har du kjent på kjøleren med fingrene? 70-80 grader er veldig varmt, kjennes det slik ut?

Tar ikke ansvar for evt svidde fingre....

Lenke til kommentar

slapp av justin, det e helt sikker ikke noe annet enn biosen som er feil, hadde det samme problemet med samme type cpu, med et gigabyte hovedkort. oppdaterte bare biosen så gikk tempen fra 77 til 37 grader. har hørt at et msi hovedkort har samme problemet, så det skal ikke forundre meg hvis andre typer hovedkort har samme feilen som disse 2. :thumbup:

Lenke til kommentar

koffer e norsklærern i grava? noen som har skutt ho/han?

menigsløs post egentli

Meningsful post......

Meningsful ja.. :p

Men meningsfull var den! Språket på dette forumet er langt under akseptabelt, og har vært det lenge. Kan ikke være mange her som får 5 i norsk skriftlig :(

Lenke til kommentar
Kan ikke være mange her som får 5 i norsk skriftlig :(

Med fare for å gå fryktelig OT her;

Norskfaget har ikke en dritt med rettskrivning å gjøre, kan godt få 3 og skrive perfekt norsk...

*bortkforklare karakterene sine*

Uansett, trådstarter: Oppdater BIOS'en din, da skal du se temp'en faller...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...