Gå til innhold

Sony KV-32LS65 (32" TV) - Er dette noe bra?

Anbefalte innlegg

Jeg vurderer å kjøpe meg et 32" TV og har sett litt på denne modellen fra Sony. Vil da kjøpe sammen med bordet.

Prisen på 9999,- pluss frakt synes jeg ikke var så veldig dum siden jeg får med et spesialbord - disse pleier vel å være ganske dyre?

Så da kommer spørsmålet om kvaliteten på det. Er først og fremst ute etter noens erfaringer med denne modellen, men har du peiling på TV'er setter jeg stor pris på kommentarer, eventuelt en anbefaling. En pris på 10000 inkl. bord er absolutt på smertegrensen. Jeg hadde helst sett at det kostet noe mindre.

EDIT 1: topic

EDIT 2: Når ser jeg at samme TV selges uten bord for 12998,- pluss frakt. Hva skjer?

Endret av stian-hg
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tv har en veilledende pris på 12999 uten bord. 9999 med bord er en kampanjepris. Du finner denne tv til denne prisen i de fleste expert butikker.

32kvLS65 er en 32kvFQ70 uten vertikal bildestabilisator. I praksis; samme tv'en.

Jeg synes at LS65 er et av de beste kjøpene du kan gjøre til 10000,-

Denne TV'en har f.eks. 3 av-kontakter (2 med rgb), PIP, innebygd sub, universall fjernkontroll m.m..

Alternativer til denne tv'en er:

* Philips 32pw8718 til 8999,- uten bord.

* Philips 32pw9308 til lavest pris....

*Panasonic TX32M22D til 9999,-

Endret av torkelma
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Syns 9999,- var veldig dyrt for denne. (mener jeg har sett den til rundt 8000 med bord andre plasser) Med tanke på at man får FQ70 til samme pris omtrent med bord. Det orginalbordet som følger med LS65 er vel ikke mye å samle på heller.

Å påstå at vertikal bildestabilisering ikke har noe å si blir helt feil. Det er enorme forskjeller.

Endret av overLoad
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...