Hr. Jenssen Skrevet 26. juli 2004 Del Skrevet 26. juli 2004 Jeg kjøpte nettopp SoE fro en hundrings på Norli, da jeg var der i dag.... Jeg har nå installert det, men lurer på om det er bra, eller i det minste verd pengene??? Jeg så at det inneholder Multiplayer, er det kult? Og så var det noe merkelig jeg så, eller rettere sagt, ikke så i manualen... Det sto ikke noe om bil-kjøring! er det altså ikke mulig å kjøre bil? Er det noe annet jeg bør vite om dette spillet? Feks. Grafikk, muligheter, lengde, variasjon, realisme osv osv.... Takker for svar... Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 26. juli 2004 Del Skrevet 26. juli 2004 Tjah, det er et kaos-spill med masseslagsmål, blod og mass vold. Men gøy er det! Lenke til kommentar
viranth Skrevet 26. juli 2004 Del Skrevet 26. juli 2004 Nei til alt. Horribelt spill. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 26. juli 2004 Del Skrevet 26. juli 2004 Prøvde litt ein gang...var berre morro å prøve ut alt første gangen, vart lei fort. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 26. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 26. juli 2004 Nå har jeg prøvd det litt, og jeg må si at det ikke er så værst, ikke bra, ikke dårlig, men midt i mellom... MEN! noe som er teit er: man må skrive IP for å joine på nett! Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 27. juli 2004 Del Skrevet 27. juli 2004 kan du ikke bare prøve det selv før du spør oss? Men det er et ganske kult spill, men man blir litt lei av det fort. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå