Stringer Bell Skrevet 26. juli 2004 Del Skrevet 26. juli 2004 Jeg skal ha ny mobil telefon nå snart. Jeg orker ikke og ha denne T630'en mer og nå har jeg lyst på en klapp telefon. Da vil jeg ha et bra kamera og en bra skjerm. Merk deg at den skal være med youngtalk! Kriterier: Funksjoner: -Kalender: Ja -MMS: Ja -GPRS: Ja -WAP: Ja -Kalkulator: Ja -JAVA: Ja -Email klient: Gjerne men ikke nødvendig -Spill: Ja Form: -Klapp -Vekt: Max 1kg -Antenne: Spiller ingen rolle Skjerm: -Farge -Over 64000 farger -Størrelse på skjerm: Bør være en stor og god skjerm -Touchscreen: Nei Pris: Jeg har mellom 1 og 2500 kroner til rådighet. Med youngtalk abbonement. Diverse: -Merke: Spiller ingen rolle -Kamera: Ja -Videokamera: Ja -Symbian: Nei -Triband: Gjerne men trengs ikke -Infrarød port: Gjerne men trengs ikke -Bluetooth: Gjerne men trengs ikke -Minne: over 7 mb, vil lagre mange bilder -Minnekort?: Gjerne men trengs ikke -Polyfoniske ringetoner: Ja -MP3: Gjerne men trengs ikke, har mp3 spiller -Radio: Hadde vært morsomt med radio -Batterilevetid: Bør vare et par 2 dager - Mobilen skal brukes til og ta noen bilder, skrive litt sms,spille osv.. Takker for svar! Lenke til kommentar
Andreas2k Skrevet 26. juli 2004 Del Skrevet 26. juli 2004 (endret) hmm, e700 virker å passe litt til beskrivelsen visst jeg ikke tar helt feil... Men den har ikke videokamera eller radio :\ Endret 26. juli 2004 av Andreas2k Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå