End-re Skrevet 26. juli 2004 Del Skrevet 26. juli 2004 Hei, Når kommer Gta: San Andreas til norge? ( på ps2) Lenke til kommentar
Illmatic Skrevet 26. juli 2004 Del Skrevet 26. juli 2004 tipper, rundt 25 oktober. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 26. juli 2004 Del Skrevet 26. juli 2004 Rockstars er faktisk de eneste jeg veit om som bruker å holde datoene sine, GTA har altid brukt å komme i Oktober. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 26. juli 2004 Del Skrevet 26. juli 2004 Rockstars er faktisk de eneste jeg veit om som bruker å holde datoene sine, GTA har altid brukt å komme i Oktober. Eh, alltid? GTA 2 husker jeg at jeg spilte en gang mellom våren/sommeren, og jeg kjøpte det dagen det kom ut, eller en dag etter ellerno... Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 26. juli 2004 Del Skrevet 26. juli 2004 [iC' date=26/07/2004 : 18:15] Rockstars er faktisk de eneste jeg veit om som bruker å holde datoene sine, GTA har altid brukt å komme i Oktober. Eh, alltid? GTA 2 husker jeg at jeg spilte en gang mellom våren/sommeren, og jeg kjøpte det dagen det kom ut, eller en dag etter ellerno... Poenget var liksom at de holder datoene sine, og både GTA3 og Vice City har brukt å komme i Oktober. Lenke til kommentar
Wepz Skrevet 26. juli 2004 Del Skrevet 26. juli 2004 Tothegame sier 22oktober til england iallefall. Uansett så er det en bra side til å sjekke slikt Lenke til kommentar
Rubex Skrevet 26. juli 2004 Del Skrevet 26. juli 2004 GTA SA sakal slippes den 22. oktober her i landet.... Lenke til kommentar
ttt Skrevet 26. juli 2004 Del Skrevet 26. juli 2004 som alltid er det bare å søke etter spelet med gamer sin søkemotor, då finn dykk den norske utgivelsedatoen spelet kjem ut den 22 oktober. http://gamer.no/produkt.php?produktid=16539 Lenke til kommentar
Rubex Skrevet 26. juli 2004 Del Skrevet 26. juli 2004 som alltid er det bare å søke etter spelet med gamer sin søkemotor, då finn dykk den norske utgivelsedatoen spelet kjem ut den 22 oktober. http://gamer.no/produkt.php?produktid=16539 Det er allerede sagt Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 26. juli 2004 Del Skrevet 26. juli 2004 Det JEG virkelig bryr meg om er når/om det kommer til PC. Å spille GTA3/VC var et hælvete på PS2. Ræva oppløsning, langt under 20 FPS og generelt ræva kontroll på figuren er voldtekt av så bra spill. Hvis det ikke kommer ut på PC skal jeg vri huet av Dan Houser(Sjef i Rockstar) Lenke til kommentar
8-Ball Skrevet 26. juli 2004 Del Skrevet 26. juli 2004 Det JEG virkelig bryr meg om er når/om det kommer til PC. Å spille GTA3/VC var et hælvete på PS2. Ræva oppløsning, langt under 20 FPS og generelt ræva kontroll på figuren er voldtekt av så bra spill. Hvis det ikke kommer ut på PC skal jeg vri huet av Dan Houser(Sjef i Rockstar) Så enig så enig. Bli litt reven med og bruke motorsag på karen.. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 26. juli 2004 Del Skrevet 26. juli 2004 (endret) [iC,26/07/2004 : 18:15] Rockstars er faktisk de eneste jeg veit om som bruker å holde datoene sine, GTA har altid brukt å komme i Oktober. Eh, alltid? GTA 2 husker jeg at jeg spilte en gang mellom våren/sommeren, og jeg kjøpte det dagen det kom ut, eller en dag etter ellerno... Poenget var liksom at de holder datoene sine, og både GTA3 og Vice City har brukt å komme i Oktober. Skjønner jo det da, vett! Hadde bare lyst til å.... *pirke pirke* EDIT: Hvis det ikke kommer ut på PC skal jeg vri huet av Dan Houser(Sjef i Rockstar) Det kommer! selv om de sier at det ikke kommer i det hele tatt, så kommer det! Slik var det med GTA Vice! De sa faktsik at de IKKE kom til å lage det for PC! Men det kommer skal du se! Og hvis det er en kjempe-suksess, og selger veldig mye på PS2, så kommer det ENDA raskere til PC! Endret 26. juli 2004 av MeTa][iC Lenke til kommentar
ttt Skrevet 26. juli 2004 Del Skrevet 26. juli 2004 Det er allerede sagt er klar over det, men eg tenkte eg skulle minne folk på at dei bare trenger å søke etter spelet her på gamer så finner dei den norske utgivelsedatoen. dermed slepper vi alle desse "når kjem [sett inn valgfritt spel] ut?" trådane. Lenke til kommentar
SyphoN Skrevet 26. juli 2004 Del Skrevet 26. juli 2004 Siste jeg har hørt nå er 17 oktober men maybe not . gleder meg som en unge (er vel en unge og) Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 28. juli 2004 Del Skrevet 28. juli 2004 Hvorfor diskuteres PS2-datoer i PC-delen? Lenke til kommentar
Celsior Skrevet 29. juli 2004 Del Skrevet 29. juli 2004 Siste jeg har hørt nå er 17 oktober men maybe not .gleder meg som en unge (er vel en unge og) jah, det hadde vært digg om det hadde blitt sluppet på bursdagen min... Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 29. juli 2004 Del Skrevet 29. juli 2004 "diskuter spill og tilbehør - pc" ikke konsoll... Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 31. juli 2004 Del Skrevet 31. juli 2004 Ja det er vel forksjellige datoer til pc og konsoll(det ahr det iallefall vært tidligere) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå