Gå til innhold

6800UV Albatron 6800Ultra 256MB

Selvaag

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Albatron 6800GT har nettopp ankommet testlabben her og virker som et ekstremt bra og stabilt kort. Vil tro det samme om Ultra versjonen 

Tar det lang tid før denne teste er ferdig?? Kunne dere teste kortet mot et 6800U, X800 Pro/XT?? Slik at vi kan få sett åssen kortet yter mot de nyeste kortene

Endret av Prebo
Lenke til kommentar

Fikk dette kortet i dag og det ser meeeget bra ut!!!

Kortet kjører Aquamark 3 på 455/1.19 som gir meg 71000 poeng.. Skal til å teste 3 d mark 03 nå.. Kortet er forøvrig klokket til samme frekvens som POV sitt altså 425MHz standard..

Personlig har jeg meget gode erfaringer med Albatron. Kortets egenskaper kan du også lese mer om på anandtech.com under video... der kortet er sammenlingnet med Asus sitt som forøvrig blir gruset totalt....

Lenke til kommentar
Fikk dette kortet i dag og det ser meeeget bra ut!!!

Kortet kjører Aquamark 3 på 455/1.19 som gir meg 71000 poeng.. Skal til å teste 3 d mark 03 nå.. Kortet er forøvrig klokket til samme frekvens som POV sitt altså 425MHz standard..

Personlig har jeg meget gode erfaringer med Albatron. Kortets egenskaper kan du også lese mer om på anandtech.com under video... der kortet er sammenlingnet med Asus sitt som forøvrig blir gruset totalt....

Da poster du 3D Mark resultatet ditt her.. Elles da... Bråker det noe mer enn andre Ultra kort... Er det vanlig nVidia design på det?? Bundle osv??

Endret av Prebo
Lenke til kommentar

Skal poste, må bare få tid til å kjøre 3dmark 03 først...designet er forøvrig standard Nvidia referansedesign, dog det må også kommenteres at kortet virker noe tyngre enn POV kortet uten at jeg kan banne på at dette betyr noe...

Restultater kommer i morgen...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...