Willy32 Skrevet 26. juli 2004 Del Skrevet 26. juli 2004 Hei! Skal kjøpe meg et videokamera i de første månedene som kommer. Ønsker da et ordentlig 16:9 kamera. Har inntrykk at mange har mer en kvasi 16:9 fuksjon og det kan være vanskelig og se ut fra spec om den er ekte eller "strukket". Tar eller imot gode forslag. Budsjett er opp til 20' og kameraet bør veie under en kilo. Vurdere sterkt et 3CCD kamera, men hører mye forskjellig om lysfølsomheten på dem. Både positivt og negativt. Prioriterer også god lydgjennivelse. Så sett i gang og bombader en fersking med deres gode innsikt og viten. Willy Lenke til kommentar
Ursa Skrevet 27. juli 2004 Del Skrevet 27. juli 2004 (endret) kameraer jeg kommer på i farta med ekte 16:9, prioritert fra billigst til dyrest: Sony TRV33 Sony PC105 Sony TRV80 Sony PC330 Sony PDX10 En del Canon og Panasonic-kameraer har også fått det i det siste. Sjekk ut. Endret 27. juli 2004 av Ursa Lenke til kommentar
royrogers Skrevet 27. juli 2004 Del Skrevet 27. juli 2004 DU kan legge til SONY DCR-HC85E på listen. Men jeg hadde uten tvil valgt Panasonic PV-GS400. http://www.camcorderinfo.com/content/Panas...rder-Review.htm Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå