Gå til innhold

ATI svarer på Doom 3-kritikk

Prebo

Anbefalte innlegg

Hardware.no

Det blir å vente litt med å kjøpe grafikkort!!

Edit:

Dette grafikkort valget blir ett av mine vanskligeste valg i livet:) nVida eller ATI... Men det eneste som gjør meg usikker på ATI-kortene er Doom3... Kommer det en benchmarks der ATI tar innpå nVida kraftig i dette spillet blir valget enkelt... ATI!!!

Endret av Prebo
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Var det ikke akkurat en tråd om dette, med samme navn, innen Diskutér Artikler?

Er det det?? Da beklager jeg... Kom akkurat hjem nå... Å såg at ingen hadde postet dette på skjermkort, skjermer... Beklager da.. :(

Edit: Ja nå såg jeg det.... Beklager.. Da kan de bare stenge dette her...

Endret av Prebo
Lenke til kommentar

Greit nok å starte en tråd om det her egentlig, er ikke alle som er på de 'diskutér artikler' trådene.

Synes uansett det blir litt barnslig med slike uttalelser. Nå har det kommet slikt fra begge parter tidligere, men forventet egentlig ikke noe slikt fra Ati nå. Får ikke noe mer lyst til å kjøpe Ati produkter etter dette her altså...

Lenke til kommentar
Til tross for kritikken av testingen og skuddet for baugen til NVIDIA, lover også ATI nå nye drivere i løpet av noen ukers tid som vil øke ytelsen til Radeon X800 i Doom 3.

You'll not see any new OpenGL driver for some time - at least, not that will have any importance on the current D3 scores - so at the moment any promised improvements will be coming from optimisations through their current code base. How much they can gain will remain to be seen.

DaveBaumann

Lenke til kommentar

Prebo: Valget mitt var ikke så veldig vansklig!

Jeg har ringt rundt å hørt i databutikkene og jeg har også lest den artikkelen om doom3. Hvis man går på den linken inne på artikkelen om doom 3 vil du kunne se at Nvidia slår ATI hardt.

Dette kortet har jeg tenkt å kjøpe meg noe jeg råder deg til å gjøre det samme:

Gainward GeForce 6800GT 256MB DDR3 AGP, "Ultra/2400 Golden Sample", Retail

Det slo ATI så det sang i benchmark testen på Doom3 ;)

Men valget er ditt lykke til :D

Lenke til kommentar
Dette kortet har jeg tenkt å kjøpe meg noe jeg råder deg til å gjøre det samme:

Gainward GeForce 6800GT 256MB DDR3 AGP, "Ultra/2400 Golden Sample", Retail

Har du noen linker til dette?? Er ikke dette kortet nesten like dyrt som MSI Ultra da...??

Edit:

Ikke start en ATI vs nVida krig her... Tenker at en moderator bare kan ta å stenge denne her jeg...

Endret av Prebo
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...