ezcey Skrevet 26. juli 2004 Del Skrevet 26. juli 2004 Fikk inn en maskin her forleden dag, samt en liste som F-Secure hadde printet ut etter en scan. Før jeg leste igjennom lista ,prøvde jeg å starte maskinen, men et par sekunder etter den hadde komt inn i windows, ble skjermen ;tilfeldig; farge og så restarta maskinen. Lista inneholdt bla. følgende trojaner: Trojan.Downloader.Win32.Small.fo TrojanDownloader.Win32.Nex.b TrojanDownloader.Win32.Revop TrojanDownloader.Win32.VB.ca TrojanDownloader.Win32.Small.go TrojanDownloader.Win32.Small.iq TrojanDownloader.Win32.Small.fo TrojanDownloader.Win32.Rameh.c TrojanDownloader.Win32.Small.hx Trojan.Win32.StartPage.jx Trojan.Win32.Revop.c Trojan.Win32.Dialer.r Trojan.Win32.Dialer.ce TrojanDropper.Win32.Small.hb Jeg får startet opp maskinen i sikkerhetsmodus, men tydeligvis får jeg ikke tilgang til cd-rom stasjonene her, så jeg får ikke dyttet inn the cleaner, eller noen av de andre renseprogrammene jeg gjerne ville kjørt. Ikke tilater den meg å kjøre F-Secure heller. Noen tips i denne situasjonen? Lenke til kommentar
laaknor Skrevet 26. juli 2004 Del Skrevet 26. juli 2004 Hvilken versjon av Windows? XP har i hvertfall mulighet til å starte opp i sikkerhetsmodus med nettverk og noen andre litt mindre restrektive sikkerhetsmoduser.... Lenke til kommentar
wil Skrevet 28. juli 2004 Del Skrevet 28. juli 2004 det kan jo henne at dette funker: ta å start opp i sikkerhetsmodus. tilbakestill maskina og restart maskina igjen. dette kan hende funker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå