Gå til innhold

Bestille RAM, passer disse tror dere?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skal nok fungere greit, men ville nok brukt 300,- mindre og kjøpt et nytt hovedkort og fått bedre ytelse i samme slengen.

Hehe.. 10 minutter etter jeg hadde bestilt angra jeg og ringte netshop, men de hadde allerede sendt pakka! De er FOR raske.. :blush:

Kanskje det blir nytt HK OG ny ram på meg da.. :yes:

Lenke til kommentar
Fornuftig med PC4000 ram på AMD-system.

Jeg vil nå anbefale å kjøpe noe PC3200 ram med litt strammer timings, feks. 2-3-3-6.

Eller Corsail XL (2-2-2-5). Litt dyrere, men bedre ytelse...

Jeg anbefalte de fordi de er usaklig billige atm, og på PC3200 kan du sikkert bumpe timingene litt

Lenke til kommentar
Skal nok fungere greit, men ville nok brukt 300,- mindre og kjøpt et nytt hovedkort og fått bedre ytelse i samme slengen.

Hehe.. 10 minutter etter jeg hadde bestilt angra jeg og ringte netshop, men de hadde allerede sendt pakka! De er FOR raske.. :blush:

Jaja, slik skjer ;)

Du kan jo bruke returretten din på minnet da...

Lenke til kommentar

Jaja, slik skjer ;)

Du kan jo bruke returretten din på minnet da...

Neida.. det går bra det! Blir bra me nytt minne og hk.. forandring fryder!

Har uansett fått solgt gamle rammen så.. :)

Lenke til kommentar
EDIT: DaWeed; slike teite kommentarer ødlegger fort tråder... har du ikke noe lurt å bidra med så stapp pølsefingrene i lomma....

Slapp av litt da. Det jeg skrev var selvfølgelig ironisk ment. Må få komme med litt humor i en ellers grå forumhverdag. Jeg tviler på at det ødelegger tråden noe særlig. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...