frodeste Skrevet 26. juli 2004 Del Skrevet 26. juli 2004 (endret) Er det noen som vet om den gamle AIW serien fra AIT blir videreført på de nye grafikk kortene med PCI Express grensesnitt? Jeg ser at mange av kortene støtter VIVO, men har noen av dem TV tuner eller radio tuner? f. Litt på siden. Er det noen som kjenner til PCI/PCI-X kort som har DAB radio? Endret 28. juli 2004 av frodeste Lenke til kommentar
frodeste Skrevet 27. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2004 Hmm. Jeg ser at det er en del som har lest innlegget mitt, men det er ingen som svarer. Er det ingen som vet noe om temaet? Frode Lenke til kommentar
oslo72 Skrevet 27. juli 2004 Del Skrevet 27. juli 2004 Jeg har lest innlegget ditt - og aner ikke svaret... (Kan jo hende du får mange slike svar nå - men det hjelper deg jo kanskje ikke så mye)... Lenke til kommentar
frodeste Skrevet 28. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2004 Jeg har lest innlegget ditt - og aner ikke svaret... (Kan jo hende du får mange slike svar nå - men det hjelper deg jo kanskje ikke så mye)... Sant. Tidligere så har det tatt litt tid før AIW kortene ble lansert etter at en ny hovedserie kort kom. Jeg har i og for seg ikke noe problem med å kjøpe de forskjellige kortene hver for seg, men da får jeg ikke med den software pakken som følger et AIW kort. Eller tar jeg feil her? Lenke til kommentar
Pirka Skrevet 28. juli 2004 Del Skrevet 28. juli 2004 De kommer ... de kommer helt sikkert. Ikke alle kort på en gang da Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 28. juli 2004 Del Skrevet 28. juli 2004 PCI-X = 100 MHz PCI port for arbeidsstasjoner og servere. PCI-E = PCI Express. Lenke til kommentar
Pirka Skrevet 28. juli 2004 Del Skrevet 28. juli 2004 Ifølge en fyr fra hardcore forume : 5-Clicks what's wrong w/ your 9700 AIW. did it die or somethin? i read somewhere that later this year (like in october of november probably) ATI will release an X800 AIW. Lenke til kommentar
ØysteinI Skrevet 28. juli 2004 Del Skrevet 28. juli 2004 PCI-X = 100 MHz PCI port for arbeidsstasjoner og servere. PCI-E = PCI Express. PCI-X = 64-bit PCI. Det finnes 33/66/100/133Mhz PCI-X PCI "66Mhz" = 32-bit / 66 Mhz PCI = 32-bit / 33Mhz PCI-X har dermed dobbelbåndbredde som vanlig PCI, ved samme frekvens. PCIe = PCI Express Lenke til kommentar
frodeste Skrevet 28. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2004 PCI-X = 100 MHz PCI port for arbeidsstasjoner og servere. PCI-E = PCI Express. PCI-X = 64-bit PCI. Det finnes 33/66/100/133Mhz PCI-X PCI "66Mhz" = 32-bit / 66 Mhz PCI = 32-bit / 33Mhz PCI-X har dermed dobbelbåndbredde som vanlig PCI, ved samme frekvens. PCIe = PCI Express Dah.. Skriveleif. Men dere skjønte vel at jeg ønsker meg et AIW kort som støtter PCI Express på ny Intel plattform. Hadde tenkt til å kjøpe PC i desember, når DDR2-667 ++ blir standard og rimeligere.. Gleder meg stort. :!: For meg er bildekvalitet og MPEG encoding mye mer viktig enn raskeste 3d spill kortet. -f- Lenke til kommentar
frodeste Skrevet 12. september 2004 Forfatter Del Skrevet 12. september 2004 YES! AIW kortet er her. Lenke til kommentar
Ostepølsa Skrevet 12. september 2004 Del Skrevet 12. september 2004 YES! AIW kortet er her. det er AGP.. Lenke til kommentar
frodeste Skrevet 21. september 2004 Forfatter Del Skrevet 21. september 2004 Nå er de her!: ATI Announces World's First PCI Express ALL-IN-WONDER Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå