lurerpaa Skrevet 26. juli 2004 Del Skrevet 26. juli 2004 (endret) Tidligere opplevd x2 at komplett kan være treige (opptil 3 dager) på lagerbehandling av bestilling. Bestilte derimot 512 RAM brikke idag mandag 260704 omkring 08-tiden, og 3 timer senere har jeg fått pakkesporing Dette liker jeg. Bra komplett ! Endret 27. juli 2004 av lurerpaa Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 26. juli 2004 Del Skrevet 26. juli 2004 Skal egentlig berre mangle at dei pakker noko så lite som ei minnebrikke samme dagen, spesielt når det er bestillt klokkka 8. Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 26. juli 2004 Del Skrevet 26. juli 2004 Vil tro at komplett ikke driver å sorterer bestillinger etter hvor mye det er å pakke. De pakkes vel fortløpende. Lenke til kommentar
warillion Skrevet 26. juli 2004 Del Skrevet 26. juli 2004 Bestilte en minnebrikke og en psu. Tok 5-6 dager før den ble sendt. Var for en halv måned siden. Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 26. juli 2004 Del Skrevet 26. juli 2004 Har hørt flere som har sagt at de er veldig trege med å sende ut sakene. Får håpe det har endret seg nå da. For de har vært veldig raske tidligere. Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 26. juli 2004 Del Skrevet 26. juli 2004 Tradisjonelt har komplett vært raske med sendingene jeg har bestilt, men den siste bestillingen min brukte noen dager før den ble sendt. Lenke til kommentar
Prebo Skrevet 26. juli 2004 Del Skrevet 26. juli 2004 (endret) Jeg bestilte hovedkort, minne, tastatur og dvd spiller på komplett... Ca 2-3timer etterpå fikk jeg pakkesporing Men en uke før bestilte jeg en router å noen kabler, bestilte på søndagen, å fikk pakkesporing på tirsdagen Så det går opp å ned.... Men jeg er helt fornøyd med komplett, aldri fått noe som ikke virket eller har sluttet å virke... Endret 26. juli 2004 av Prebo Lenke til kommentar
gjermundnes Skrevet 27. juli 2004 Del Skrevet 27. juli 2004 komplett eller komplott det går for det samme. frykter komplett blir som telenor til slutt. Lenke til kommentar
Globe Skrevet 27. juli 2004 Del Skrevet 27. juli 2004 Hørt at di har vert treige i sommer.. Sikkert bare sommer vikarer Lenke til kommentar
Doktor Progg Skrevet 27. juli 2004 Del Skrevet 27. juli 2004 Bestilte et Gainward 6800GT kort idag, rett før klokka 12. Estimated Shipping stor seg på 27.7.2004, så jeg tviler vel på at det blir sendt ut idag. Men men..... Lenke til kommentar
GoldlaXiE Skrevet 27. juli 2004 Del Skrevet 27. juli 2004 Da vil jeg benytte anledningen til å skryte av netshop.no.. Bestilte 2stk rambrikker igår! Og jeg kunne se den på pakkesporingen rett etter bestillingen.. Jeg ville avbestille 10min etter jeg hadde bestilt, men da var allerede pakka i bilen! Veldig bra netshop!! I vinter bestilte jeg et tastatur midt på dagen, og dagen etter var tastaturet her... det er ganske fantastisk! Lenke til kommentar
Jensi Skrevet 27. juli 2004 Del Skrevet 27. juli 2004 (endret) Ja netshop.no er en bra netshop. Bestilte før jeg spiste, og når jeg kom tilbake så var varen pakket og levert til posten. Endret 27. juli 2004 av Jensi Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå