Gå til innhold

multi-hub i direct connect?

Anbefalte innlegg

Etter mye om å men fikk jeg da endelig direct connect til å kjøre i active mode, men gresset var visst ikke så mye grønnere på andre siden....

Jeg trodde man kunne være tilkoblet xx antall hub'er i active mode, men slik er det tydeligvis ikke. Får jo fremdeles ikke koble seg til mer enn en av gangen. Noen som sitter inne med noe veldig lurt angående det her?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei

Ang. Multi Hub i DC, så har du rett i at man ikke kan koble seg til fler enn 1 hub av gangen. Multi Hub Search fungerer hvis den hub'en du er connected til, er linket med flere hub'er så vil den søke gjennom alle hub'ene som er koblet sammen.

Du har sikkert merket at hvis du sharer for lite på en hub så blir satt over til en annen med mindre share limit. Disse er da linket .. Og du vil kunne søke gjennom begge 2 via den ene hub'en.

Mvh

Tom Erik Hattrem

Lenke til kommentar

Det du kan gjøre er å laste ned DC++. Da får du være på flere HUB'er samtidig. Meget bra program synes jeg! Savnet en enkel måte å fortsette på en uferdig fil som ikke har samme navn som den man begynte på. Dette er løst meget bra i DC++.

Lenke til kommentar

Det virker som det går mye opp og ned. Noen ganger kommer jeg ikke inn på bestemte HUB'er fordi de ikke godtar DC++, mens dagen etter er det ingen restriksjoner på akkurat samme HUB'en. Hittil er jeg bra fornøyd. Er som regel på 5 HUB'er til enhver tid, og finner og downloader mye mer per tid enn da jeg brukte DirectConnect.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...