BoRsE Skrevet 26. juli 2004 Del Skrevet 26. juli 2004 Før hadde jeg cod instalert på pcn og spilte det, så skulle jeg prøve å instalere cod på nytt. instalerte og patchet opp spillet på 1.4 patchen så når jeg skal joine noen servere så kommer det, couldnt load playeranim.script og hvis jeg prøver å launche min egen server kommer det script error (check console) noen som har hatt samme probbet? Lenke til kommentar
FenrisC0de Skrevet 26. juli 2004 Del Skrevet 26. juli 2004 errr.. kanskje det er noe galt med playeradnim.script da, antakeligvis en fil som det har skjedd noe gærent med, prøv å slett spillet (ordentlig) og re-installer! Lenke til kommentar
Gainwardseifer Skrevet 26. juli 2004 Del Skrevet 26. juli 2004 Player Admin Scrip, Sist gang eg installa en Blood mod, så fikk eg den meldingen når den loada på MP, uninstalla denne. Men gjør som han sa, uninstall spille, finne mappen å uninstalle den å. Du kan jo prøve å ta Punk Buster Av.. Lenke til kommentar
Zpurs Skrevet 27. juli 2004 Del Skrevet 27. juli 2004 Jeg har et lignende problem... Jeg kan ikke hoste LAN-game etter at jeg la inn 1.4 patch.... får en feilmelding om en scriptfeil jeg også... plagsomt! flere med samme problem?! (btw. jeg har akkurat installert spillet på nytt) Lenke til kommentar
BoRsE Skrevet 27. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2004 det rare er at jeg har slettet spillet, med folderen. så instalerer jeg og adder patchen,,, kanskje det er noe gærent med 1.4 patchen...? er det noen ganger at patcher kan f*cke opp? Lenke til kommentar
Beeee183 Skrevet 27. juli 2004 Del Skrevet 27. juli 2004 feil i patcher kan ødlegge ja Lenke til kommentar
oblivian Skrevet 28. juli 2004 Del Skrevet 28. juli 2004 Ikke noe prob her med 1.4... Korrupta patch? Hent ned fra en annen lokasjon. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå