Gå til innhold

fjerne uslettelige mapper

neb

Anbefalte innlegg

hei.. har en skjult mappe på desktopen som jeg rett og slett ikke får fjærna eller flytta.. den er ekstremt irriterene og ha der!

noen som vet om noen aplikasjoner som fjærner den fæle mappa..

i mappa ligger det en demo.

takker for svar

mvh

bigben

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Gjør som The_Miracle foreslo, hvis den fortsatt ikke vil slettes så ta en CTRL+ALT+DEL og skru av prosessene som "eies" av ditt brukernavn, unntatt taskmgr.exe og explorer.exe. Prøv så å slett mappen.

BTW: hvis du ikke helt vet hva du gjør så list opp alle prosessene du kjører her så kan jeg/vi sikkert guide deg til hvilke du kan skru av uten noe "farlig" skjer.

Lenke til kommentar
Har prøvd begge deler..

feilmeldingen jeg får er: kan ikke lese fra kildefilen.. etc. har prøvd å fjærne den igjennom cmd også. men funker dårlig  :ermm:

Da vil jeg anbefale det magisle supertrikset som ALLTID fungerer. Formater disken og legg inn windows++ på nytt.

Så du sprenger hus pga. en knust rute du altså?

Lenke til kommentar

Tja... Jeg liker følelsen av en clean install, og gjør det ofte. Men selvfølgelig så er det jo flott hvis noen har en enklere metode, men min metode vil garantert fungere (med mindre det er noe feil med selve disken da...).

bigben247: hr du kjørt scandisk?

Lenke til kommentar
Men selvfølgelig så er det jo flott hvis noen har en enklere metode, men min metode vil garantert fungere (med mindre det er noe feil med selve disken da...).

imaging av disken ;)

Prøv å søk i registeret etter navnet på den mappa. Kan være et virus eller noe som er installert der som prøver å starte (men det skulle ikke slått inn i safemode....)

Lenke til kommentar

Tja... Jeg liker følelsen av en clean install, og gjør det ofte. Men selvfølgelig så er det jo flott hvis noen har en enklere metode, men min metode vil garantert fungere (med mindre det er noe feil med selve disken da...).

bigben247: hr du kjørt scandisk?

har kjørt scandisk.. finner ingen feil.

Lenke til kommentar

har du prøvd tilbakestillingsfunksjonen i XP? (hvis det er denne du bruker så klart) hvis du bruker XP å ikke har prøvd tilbakestillingsfunksjonen så prøv den. denne tilbakestiller diverse ting og fjerner ting blant annet fra skrivebordet ditt. den vil ikke fjerne dokumenter og sånn, bare instillinger som er gjort galt.

Lenke til kommentar

jeg sprengte huset, å innstallerte hele XP på nytt jeg.. fant ut at jeg trengte det, iogmed at det er litt over et år siden sist!

men takker for alle forslag til hvordan jeg kunne fikse det!

mvh

bigben :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...