snarum Skrevet 26. juli 2004 Del Skrevet 26. juli 2004 Hei På flere av annonsene/reklamebildene til se k700i er det avbildet en telefon med søkebildet rotert 90 grader, slik at man bruker hele skjermen når man bruker kameraet. Jeg får ikke dette til. Er det bare meg, eller er det funksjonalitet de har droppet. De har jo hypet dette dual front konseptet bra mye, og det blir litt teit om man kun kan ta bilder på høykant om man faktisk benytter seg av dette. mvh Snorre Lenke til kommentar
thevoice Skrevet 26. juli 2004 Del Skrevet 26. juli 2004 Etter at du har tatt bildet på høykant, trykker du en gang på Roter, og bildet vil bli snudd riktig vei. Lenke til kommentar
snarum Skrevet 27. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2004 Men da blir jo bildet høyt og smalt, på reklamen blir bildet bredt når man tar bildet på denne måten. Lenke til kommentar
Mauro Skrevet 27. juli 2004 Del Skrevet 27. juli 2004 Men da blir jo bildet høyt og smalt, på reklamen blir bildet bredt når man tar bildet på denne måten. Ikke tro på alt du ser på tv... Ikke kjøp etter noe du tror, du burde vite Lenke til kommentar
beh Skrevet 27. juli 2004 Del Skrevet 27. juli 2004 Cmos sensoren i kameraet mener jeg er snudd feil vei. SE reklamerer med at K700i har to fremsider og er så lik et kamera at folka fra hasselblad blir lurt, men hvis man skal ta bilder slik som de øsnker får man jo avlnage bilder som er smalere enn høye. Det det vanlige formatet (bredere enn høyt) får man om man holder mobilen normalt. Hvis jeg husker riktig er det riktig på T610 og T630. Lenke til kommentar
snarum Skrevet 28. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2004 Men da blir jo bildet høyt og smalt, på reklamen blir bildet bredt når man tar bildet på denne måten. Ikke tro på alt du ser på tv... Ikke kjøp etter noe du tror, du burde vite Kamera var for meg helt uviktig når jeg kjøpte den, men jeg synes det var litt rart at de har gjort dette så halvveis. Lenke til kommentar
MasterDirk Skrevet 28. juli 2004 Del Skrevet 28. juli 2004 Det eneste alternativet til å gjøre det på denne måten ville ha vært å rotere og så "klippe" kantene av bildet. Dermed ville en rotering fjernet informasjon fra bildet, og det hadde ikke vært bra synes jeg. Og hvordan skulle telefonen vite hva den skal klippe? Litt fra hver kant, eller alt fra en kant? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå