lysbryter Skrevet 26. juli 2004 Del Skrevet 26. juli 2004 Jeg må ha tak i en vanlig S-ATA strømkabel. Fordi jeg jobber 8-16 for tida hadde det vært greit å bestille den fra en nettbutikk. En slik kabel koster typisk ca 50 kr, og en forsendelse vil da bli mange ganger dyrere ved porto og gebyrer etc. Finnes det noen store eller små webshops som f.eks. tilbyr gratis levering ved betaling med VISA? Det ville jo vært ideelt i mitt tilfelle. Lenke til kommentar
RolfOve Skrevet 26. juli 2004 Del Skrevet 26. juli 2004 (endret) Dette hadde vært lettere hvis du hadde skrevet hvor i Norge du bor. Hvis du bor i Bergen eller Oslo, har du disse valgene: - Bergen: Flexi-data (du bestiller på nett og henter) - Oslo: Fbn.no Er sikkert flere alternativer avhengig av hvor du bor i landet. Dette er hva jeg kom på i farten. Hva med å undersøke i aktuelle nettbutikker. Endret 26. juli 2004 av RolfOve Lenke til kommentar
lysbryter Skrevet 26. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 26. juli 2004 Jeg er i Oslo i helgene. Da er det jo bare å stikke innom Datakjeden eller noe... Case closed. Lenke til kommentar
johnohod Skrevet 26. juli 2004 Del Skrevet 26. juli 2004 Eg ville i tilfelle stikke innom Digital Impuls først, siden der er mykje mindre kø. Lenke til kommentar
RolfOve Skrevet 26. juli 2004 Del Skrevet 26. juli 2004 Jeg svarte helt riv ruskende galt utifra hva du spurte om . Satt litt opptatt på jobb Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå