titus Skrevet 26. juli 2004 Del Skrevet 26. juli 2004 Finnes det en rimelig trådløs mikrofon? Jeg har trådløse hodetelefoner, og trenger bare en trådløs mikrofon for å bruke telefon over internett på en behagelig måte. Men rimelige trådløse mikrofoner finnes ikke? Som alternativ vurderer jeg blåtann Logitech trådløs handsfree + MX900 blåtann mus med blåtann basestasjon - det kommer på ca kr 1000.- + frakt. - Fordeler: Får en grei trådløs mus på kjøpet, kan synkronisere mobil med PC via blåtann, får en trådløs handsfree til mobilen - Ulempe: Trenger egentlig bare trådløs mikrofon + at jeg gjerne vil ha lyd på begge ørene, det får jeg ikke ved handsfree. Noen som har råd å komme med? Lenke til kommentar
Ghost Of Death Skrevet 26. juli 2004 Del Skrevet 26. juli 2004 Jeg vet ikke om det finnes noen mikrofoner som er trådløs, men en ting ver jeg: Den trådløse handsfree'n til logitech er helt nydelig, så jeg ville valgt det. Lenke til kommentar
titus Skrevet 26. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 26. juli 2004 Takk for innspill. Blåtann-oppsettet frister litt :-) Søkte på trådløs mikrofon hos Clas Ohlsson - de hadde én - til 2000 kr! Lenke til kommentar
Kuffe Skrevet 27. juli 2004 Del Skrevet 27. juli 2004 Du finner nok ingen billige trådløse mic'er , hvertfall ikke FM mic'er Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå