Kenneth LG Skrevet 25. april 2002 Del Skrevet 25. april 2002 Vel jeg har et problem med grafikk korte mitt. Jeg har en amd XP 2000+. 512 mb DDR ram. GeForce 4. ABIT KR7A-133R. Vel. Det som er problemet er at når jeg kjører 3D spill så klikker PC-en=( Kan noen svare meg med som er feil eller som kan gjøres. Lenke til kommentar
Gef Skrevet 25. april 2002 Del Skrevet 25. april 2002 Har du hatt noen andre 3Dkort på samme maskinen??Hvis du har hatt det bør du formatere harddisken ivertfall skjekke at du har avinstalert den gamle skjermdriveren. Lenke til kommentar
kohi Skrevet 25. april 2002 Del Skrevet 25. april 2002 I tillegg til å avinstallere gamle drivere bør du sjekke at de også blir slettet fra regestry. Hadde en del problemer med nettopp dette da jeg oppgraderte skjermkort sist. Fant til slutt ut at asus-kortet hadde lagt igjen noen lite gunstige regestry settings. Sletta key, og prob borte. Lenke til kommentar
Dimm Skrevet 25. april 2002 Del Skrevet 25. april 2002 hadde samme problemet med mitt ti200 kort, måtte bare reinstalle windoze :smile: Lenke til kommentar
Kenneth LG Skrevet 25. april 2002 Forfatter Del Skrevet 25. april 2002 Takk for alle tipsa...jeg skal prøve..=) Hvis det ikke funker så?? hva skal jeg gjøre da...kan det være noe med at AGP porten ikke har nokk strøm? eller noe sånt...en Venn av meg sa det, men ikke det at jeg stoler på han. Lenke til kommentar
Dimm Skrevet 26. april 2002 Del Skrevet 26. april 2002 hvis det ikke funker med fresh install av windoze, man du sjekke om psu'en er kraftig nåkk (helst over 300W) og sjekke om +5v,+12v,-12v,-5v er sånn ca rett, hos meg er +5V@4,94V og -12V@12,43 akkurat nå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå