Prizefighter Skrevet 26. juli 2004 Del Skrevet 26. juli 2004 Far Cry problemer. Kan vel ikke vise det bedre, vil bare få tilbakemeldinger om dette er patch mangler eller hva det er... Lenke til kommentar
GoldlaXiE Skrevet 26. juli 2004 Del Skrevet 26. juli 2004 (endret) Du trengte jo ikke å lage en tråd.. som sagt så var det ikke så ille når jeg spilte.. Bakken ble blurry og det kom noen svarte streker i bildet! Skjønner ikke hvorfor det blir så ille på bildet.. Prøvde igjen nå.. det er helt fint, så går jeg i 10 sekund framover, og da blir bakken blurry.. Så tar jeg et bilde, så kommer alle disse fargene og rutene på bildet! Jeg er helt sikker på at det er en patch som mangler, for alle andre spill fungerer fint! Og sånn at det var sagt så var det jeg som hadde dette "problemet", ikke Chris88.. Moderator kan egentlig bare stenge denne tråden.. var ikke jeg som ba han om å starte en tråd.. Endret 26. juli 2004 av Gullegutt Lenke til kommentar
ttt Skrevet 26. juli 2004 Del Skrevet 26. juli 2004 vist du har 1.2 patchen instalert, er det mest sannsynleg det som er problemet. det er mange som har hatt problem med ati kort etter at dei instalerte 1.2 patchen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå