Gå til innhold

Bytte ut WinXP med Win2000.

Anbefalte innlegg

Jeg ønsker å installere Win2000 igjen etter at jeg har hatt WinXp innstallert i et par uker nå. Vil det by på problemer? Er det bare å boote med Win2000 cd'en (og installere) så er alt som tidligere, eller blir det trøbbel på grunn av at jeg "går bakover" fra WinXP til Win2000? Må jeg formatere først?

På forhånd takk.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du må nok slette hele XP innstallasjonen. Du kan ikke sette inn w2k over en xp, det ser ikke windowsen på som en oppgradering, og du får ikke innstallert.

Du kan muligens innstallere den på en annen partisjon og kjøre dualboot. men jeg ville heller tatt backup av alle data du trenger, og kjørt formatering og nyinnstall.

Lenke til kommentar

Da formaterer jeg partisjonen XP ligger på og legger inn 2000 på nytt. Kan jeg klippe ut program files mappen i XP og lime den inn i Win2000 etter ny-installasjonen, eller må jeg legge inn alle programmene på nytt etter å ha installert Win2000?

edit: leif

Endret av bojo
Lenke til kommentar

godt valg å bytte tilbake til Windows 2000 da :D XP er noe shit allikevel. gjorde det samme en måned etter at jeg fikk maskina mi. fint og ha et rent og fint skrivebord ut masse skins og rot og tull. uff nei, takker meg til at Windows 2000 finnes. ja nå bytter jo XP på Windows 2000. sant nok, men jeg synes ikke at XP er noe særlig stabilt jeg. kjører bare XP på laptoppen min, men den bruker jeg bare på skolen så det gjør ikke noe om XP er på den.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...