RolfOve Skrevet 26. juli 2004 Del Skrevet 26. juli 2004 Tenkte å bruke min HL2 Ati kupong til å få tilsendt Half Life 2. Jeg gidder rett og slett ikke Steam. Jeg har i denne forbindelse to ting jeg lurer på: 1) Hva med toll? Spillet koster 400 kroner, mens jeg betaler 100 kr i porto. Er dette alle kostnader inbefattet med å få tilsendt spillet? 2) Hvorfor i huleste må jeg legge inn kredittkortnummeret for å få et spill? Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 29. juli 2004 Del Skrevet 29. juli 2004 Det du må gjøre er å fylle ut skjemaet, og da de har godtatt det kopierer du det ut. Du må også skrive opp UPC-koden og ta kopi av kvitteringen og kupongen med kopieringsmaskin. post nr. 100 Lenke til kommentar
RolfOve Skrevet 29. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2004 Det var ikke helt det jeg spurte om men men... Lenke til kommentar
Bever Skrevet 29. juli 2004 Del Skrevet 29. juli 2004 Hei! Jeg har sendt inn disse papirene og fylt ut skjemaet på internett, men har ikke fått noe bekreftelse på at ATI har mottatt mine papirer, så jeg lurer på om jeg får det i det hele tatt. (Regner vel med at det ikke skjer) Men Over til spørsmålene dine =) Så vidt jeg husker må du betale Frakta som sikkert er en hundrings ellerno. Kredittkortopplysninger er vel for å vite at det faktisk er DU som har kjøpt kortet, muligens? =) Lenke til kommentar
Musty Skrevet 29. juli 2004 Del Skrevet 29. juli 2004 og for toll spørsmålet; Du skal ikke betale noe extra i toll. Du har kjøpt spillet sammen med skjermkortet ditt i NORGE.. hvor produsenten sender fra har ikke noe med salgssted å gjøre. Du har jo kjøpt og betalt spillet, bare ikke fått det enda... Lenke til kommentar
RolfOve Skrevet 29. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2004 Takk for svaret angående toll. Hvis det ikke er snakk om mer enn 100 kr i frakt gjør jeg dette. Sender en mail til en representant for Valve i morgen og hører. Er lite villig til å gi fra meg mitt kredittkortnr. Vil ikke at dette skal ligge registrert i Steam på noen som helst måte. Takk for alle svar. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå