Debauchery Skrevet 28. juli 2004 Del Skrevet 28. juli 2004 Lian Li PC75USB er best... Du får ikke noe bedre enn dette. OK.no har testet det, men det visste du sikkert Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 28. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2004 mitt valg er bedre sasuke-kun Lenke til kommentar
Debauchery Skrevet 28. juli 2004 Del Skrevet 28. juli 2004 Hvis det passer dine behov best så er det det ja Lenke til kommentar
Sarion91 Skrevet 28. juli 2004 Del Skrevet 28. juli 2004 jeg tror ikke du kommer til å angre oivind_dahle. Jeg har PC-75USB og skal kansje kjøpe fulltower-utgaven av det kabinettet du har valgt. Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 28. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2004 jeg lå våken i to uker før jeg kjøpte pc denne gangen. jeg har snakket med mange. lest tester til jeg er blitt grønn. Snakket med ulike testere og produsenter... Alle mine deler er valgt med uhyre detalj. Vet jeg ikke kommer til å angre.... ensete var om jeg burde ta fulltower. Men kona satte inn alle bremser og krevde nesten midi her... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå